fredag 11. desember 2009

Thirteen days to go.....:)

Julen nærmer seg med stormskritt, og familien i huleheimen er laaangt fra ferdig med julens forberedelser!! Det er nesten så det skal holde hardt å bli ferdig i år tror jeg! Det har vært fokus på alt mulig annet, så julen har kommet helt i siste rekke!
I helgen var blant annet hulemannen og jeg en liten tur i Bergen for å se eldstemann svømme Nordisk Mesterskap, og jammen gikk ikke guttene på stafettlaget helt til topps!! De norske guttene slo knockout på alt som heter dansker, svensker, islendere og finner, og da kan dere jo tenke dere at vi har svevd rundt noen dager:) Kjempestolte av gutten vår i alle fall:)
Noe shopping ble det jo også i Bergen, men de fine interiørbutikkene som jeg leser om her i blogglandia fant jeg desverre ikke :(
Det skal sies at vi ikke hadde all verdens av tid, men jeg skulle så gjerne sett noen av dem!
Litt mer jul kommer på plass hver eneste dag her også, så jeg får bare krysse fingrene for at jeg rekker alt som bør gjøres før selve dagen er her:)
Julestrømpene til mine tre håpefulle henger i alle fall på plass:)
 






































Og med det ønsker jeg dere alle sammen en riktig god helg:)

Juleklem fra meg:)

17 kommentarer:

  1. Hei på deg. Så fint og julete det blir hos deg. Vi skal fortsette julepyntingen i helgen og det blir kos. Ha en fin helg.
    Britt Eva

    SvarSlett
  2. Fant du de ikke?? Du skulle gitt en lyd,
    jeg kunne geleidet deg rundt :o)
    Her er MYE fint i Bergen :o)
    Ønsker deg en fin helg :o)
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Hei. Så nydelige bilder, skikkelig jule hjem her.
    Ha en fin adventshelg og kos deg.
    Kristin

    SvarSlett
  4. Heisann!!
    Grattis til guttene!!
    Så synd at du ikke hadde så mye tid i Bergen da!
    Men de fineste butikkene ligger nok utenfor selve sentrum.....ja noen i også selvfølgelig!!
    Koselig julepyntet hos deg!

    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med flink sønn....min reiser til Thailand om en uke...og mor er hjemme...ja ja sånn er livet:)
    Pynte til jul ja...her bare rotes det he he...men skal bli fint til jul:)
    ha en koselig kveld Linda
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Hei.Gratulerer til guttene.Vi kommer nok i mål til jul.Synes du allerede har pyntet så fint.Er ikke helt i havn med presangene,men det ordner seg.God held.Klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med guttene,og du fortsetter med flott julepyntingen...Ønsker deg en flott fredagskveld...Koooos deg hilsen navnesøter linda fra trondheim.....

    SvarSlett
  8. Så fin header du har fått deg :D

    Her blir det julepynting på søndag, da er barnet hos bestemor og jeg slipper å få "hjelp". *ler*

    SvarSlett
  9. så nydelig du pynter! kose deg i helgen:)

    Lillan

    SvarSlett
  10. Så flotte julebilder i bloggen din!! Kan tenke at det er nydelig hos deg når du har pyntet ferdig til jul!!

    God helg

    SvarSlett
  11. Gratulerer til guttane Linda:-)
    Nuuudelige julestrømper-laget de selv?
    Ha en fin helg, klem Hege.

    SvarSlett
  12. Heisan Grattis så masse til din flinke sønn.. skjønner godt dere har svevd....

    så dumt du ikke fant butikkene da... en del av de ligger nok utenfor sentrum...


    Ønsker deg en fin helg..

    Klem O=)

    SvarSlett
  13. Jula kommer uansett, og tenker nok du blir ferdig i tide. Ser jo ut som du er godt igang allerede.
    Moro med sønnen din
    Ha ei fin uke

    SvarSlett
  14. Koselige julebilder:)

    Ha en fin kveld
    Klem Nina

    SvarSlett
  15. GRATULERER med guten:)Det var nok stor stas ja:)
    Sååå kjempe fint du har pynta:)herlig stemning:)
    Takk for hyggelig helsing ifrå deg:)
    Ønsker deg ei kos førjulstid vidare:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  16. Hei:)
    Så flott det er pyntet hos dere nå! Har selv hengt opp strømper ved peisen,. 2 store og en bitte liten... hehe :-)
    Ønsker deg en flott ny uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  17. Heisann

    vil bare ønske deg en fin julete uke!! her går det i julegave-sying og juleshopping:O)

    koselige dager i vente nå:)

    klem Lillan

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails