onsdag 19. mai 2010

Sommerstemning i hvitt og beige :)

Sommeren kommer like brått hvert eneste år synes jeg, men like velkommen uansett, selvsagt:)! Nå har endelig solen og varme tempraturer dukket opp i disse trakter, og det er bare fantastisk deilig å kunne sette seg ute å nyte en deilig lunsj, eller bare slappe av med en god bok:)
Jeg er nok en type som blir fort lei for mye farger og mønster, så litt sommerpynt ute i hvitt og beige, passer meg nok bra:)
Her har jeg kjøpt noen hvite potteroser i beige, rustikke potter:)


Sammen med teppe og puter fra Green Gate, blir det en koselig stemning på terassen:)

Ha en fortsatt fin uke!

Klem Linda ♥

12 kommentarer:

  1. Ja..du har rett i det..hvis det blir for mye farger og mønster...
    ha en fin dag Linda..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Herlige farger, romantiskt og harmonisk syns nå jeg da! Kikket nettopp på potter fra H&C, de er vakre de der! :)

    SvarSlett
  3. Jeg vil heller ikke ha for mange farger, verken ute eller inne ;)
    Nydelige potter OG roser :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, tror ikke at jeg skal vise frem min uteplass etter disse flotte bildene!

    Ha en strålende fin dag og nyt solen så mye du kan!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fine roser. Jeg tror jeg må kjøpe meg noen hvite selv. De er utrolig flotte i de beige pottene.
    klem Elizabet

    SvarSlett
  6. Hei Linda.
    Herlig, nydelig farger sammen. ha en fin uke.
    klem kristin

    SvarSlett
  7. Flotte potter og roser - liker også duse, beige farger sammen med hvitt. Ønsker deg fine dager. Klem

    SvarSlett
  8. Likte pottene veeeldig godt☺☺☺
    Ble kjempefint!!

    Ha en flott kveld,
    Klem fra Jatte!!

    SvarSlett
  9. Å, det er så herlig med sommervarme her nå. Bare å nyte den, og de flotte rosene. Kos deg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  10. Jeg er helt enig med deg, det er så lekkert med de sarte fargene, også passet det jo glimrende til de lekre Green Gate putene og teppet. Jeg må nok få noen Green Gate tekstiler i hus skjønner jeg :-)
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem
    Netta

    SvarSlett
  11. Hei:))
    Helt tilfeldig klikket jeg meg inn på bloggen din idag (fra Anettes hus), skum-leste litt, og la den til i favoritter:)Likte den veldig godt, i tillegg til at vi har litt felles... Vi har ei datter på 20, også har vi som dere en gutt som nettopp ble konfirmert, og som dere er det 7 år til neste konfirmasjon til oss også, da skal vår yngste datter konfirmeres!
    Kommer til å følge bloggen din, og gleder meg til det!
    Klem, Wenche:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails