torsdag 4. november 2010

Gutterom

Gutterommet til mellomste bror har jeg vist dere tidligere, men i dag kjører jeg en liten reprise i mangel på noe annet å skrive om:) Jeg tenkte at jeg skulle bli flinkere til å oppdatere bloggen, men to innlegg på samme dag tror jeg ikke kommer til å bli noen vane:)
Eieren av rommet har bodd seg godt inn, og stortrives på sitt nye rom. Slik som det ser ut på bildene, er det imidlertid sjeldent at det ser ut. Tenåringsgutter har det nemlig ikke akkurat med å rydde for ofte, så det er om å gjøre å passe på å knipse noen bilder umiddelbart etter at mor har vasket og ryddet:)



Og dermed benytter jeg sjansen nok en gang, til å ønske dere alle
en riktig god helg ♥

Klem Linda

9 kommentarer:

  1. Det var ett VÄLDIGT fint rum.:-) Stina

    SvarSlett
  2. Såååå lækkert rom, og for en herlig blogg. Hit må jeg snart innom igjen ser jeg:-) Flott hus har dere og. Vi er i full byggeprosess på østlandet, trekker sørover til neste sommer. Ser frem til ny bolig:) Ha en strålende helg. Smil fra Lise

    SvarSlett
  3. Flott gutterom!
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Kjempekult rom han har. Vi må snart pusse opp eldstemann sitt rom og da skal det bli hvitt og alle lekene skal bort - det skal bare bli så deilig :-O Herlig ønskeliste du har laget til deg selv forresten, denne kunne nok også jeg ha laget - akkurat min stil.

    Tusen takk for kjempehyggelig hilsen inne hos meg. Lampen ble bestilt i kveld og resten skal i hus før jul - gleder meg :-)

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Så stilig rom! Ja, det gjelder å knipse mens det er ryddig. Det er en grunn til at jeg ikke har fått lagt ut bilder fra sjuåringens "nye" rom. ☺

    SvarSlett
  6. Very nice room! My son is 13 year old and got a Teenage room back in summer.
    Susanne

    SvarSlett
  7. Ser gjerne på dette rommet igjen!! Det er så flott!

    Digger ønskelisten din, under her..

    ;)

    SvarSlett
  8. Hei.Tusen takk for titten.Kjempe nydelig gutterom.Riktig kjempe fint.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails