tirsdag 8. mars 2011

Drømmen om et kontor....:)

Det er en ting jeg har savnet i dette huset, helt siden vi flyttet inn, og det er å ha et eget kontor.
Et sted hvor man samler fagstoff, hvor man kan sitte å blogge (ikke minst:)) og som mor 
kan sitte og pusle med sine egne ting:)
Jeg har i tillegg registrert at barnas loftstue, antakelig er husets minst brukte rom,
 så dermed blir det en saga blott for ungenes del:) 
Lofstua blir mor i huset sitt nye kontor!
Nå er den tømt for møbler, og klar for noen strøk med maling:)
Det skal jammen bli godt å bli kvitt furutaket og furulistene!!
Jeg gleder meg!

Jeg tror at det kan bli et veldig koselig kontor, så jeg har planene klare:)

Ha en fortsatt fin uke alle sammen!
Klem Linda ♥

11 kommentarer:

  1. Og for et kontor du får deg!! Kjempeflott! Men misunner deg ikke alle de timer med maling du har foran deg, men det blir nok utrolig fint når du er ferdig!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så herlig:)Deilig og få samlet alle puslene sine på et sted:)
    Det blir nok kjempefint kjenner jeg deg rett:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. For et flott plass du får deg der da! så mye sol og lys! Lykke til med kontoret:)

    SvarSlett
  4. Åhh så heldig du er.
    Masse plass å boltre deg på;)

    TIPS:Husk kvistlakk før du maler furuhula..haha;))
    Lykke til og gleder meg til å se resultatet!
    KLEM

    SvarSlett
  5. Wow, dette blir nok lyst og trivelig!
    Tenker det blir avslappende godt å sitte her.

    Ha en fortsatt fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Hei Linda.
    Dette rommet har mer enn mye potensial til å bli et meget bra rom til ho mor:) Fornuftig av deg å lage din egen plass i hus til dine ting.
    Gleder meg til å se resultatet:)

    Gratulerer med kvinnedagen:)
    Nyt kvelden.
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Dette gleder jeg til å følge med så hold oss oppdatert : ) Kommer til å bli et nydelig kontor ser det ut som! Du er kjempeheldig!! Jeg skulle gjerne hatt et så stort rom...Har bare lagd meg en liten krok på vaskerommet ; ) Ikke like kos det da : D
    Nyt kvelden
    klem Tove

    SvarSlett
  8. Så fantastisk og kunne ha et så stort og flott kontor, med godt lys;))
    Skulle gitt mye for et slikt ja... Her foregår alle "kontorting" på kjøkkenet, som også er hobbyrom!

    Blir spennende og se resultatet ♥

    Klem line

    SvarSlett
  9. Hei.

    Så stort og romslig det var. Blir sikkert lekkert når du får lagt din hånd på verket. Gleder meg til å se.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  10. Så heldig du er! Jeg drømmer om å få meg et eget kontor hjemme, gleder meg til å se hvordan det blir!!

    SvarSlett
  11. Så deilig med et eget, og ikke minst så stort kontor♥ Slippe å rydde vekk ting man holder på med før man er feridg. Som når man syr gardiner i stuen:)

    Gleder meg til å se resultatet!

    Klem fra Margit

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails