mandag 25. april 2011

Fine påskedager på fjellet :)

Det har vært en litt annerledes påskeferie for familien i huleheimen denne gangen, men vi har allikevel kost oss sammen med mange hyggelige folk og fine opplevelser. Vi har nemlig vært på treningsleir med svømmeklubben, så ferien har vært preget av mye aktivitet og mye liv og røre:)

Her er noen bilder:


.
Her er lille snuppa og jeg på en liten fottur i fjellet, ski på beina var nemlig ikke noe poeng:)

Det var stor stas med hester på stedet der vi var:)

Og til slutt et bilde av alle mine tre vakre:)
Veldig motvillig lar de seg fotografere, men jeg klarer liksom ikke helt å dy meg:)

Og med disse bildene ønsker jeg dere som er innom en riktig fin uke!

Klem Linda ♥

4 kommentarer:

  1. Nydelig landskap, og flotte barn! Hørtes ut som en kjekk ferie! Ha en fin ny uke.

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. For en fin gjeng du har ♥ Og så koselig med hele familien samlet på treningsleir;))
    Så deilig ut med fottur i fjellet...

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så deilig med tur på fjellet i påsken. Om det er snø eller ikke har jo ingenting å si, fjelluft er fjelluft :-) Herlig bilde av de skjønne barna dine, disse har du ALL grunn til å være stolt av!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Hej.:-) herlige bilder av vel oversått påske.:-) og været bare fortsetter.:-) jhuu.....

    Kos deg.)

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails