torsdag 20. september 2012

Praktiske lunsjbokser :)

Jeg har så langt holdt mitt eget forsett om å lage litt mer kreative matpakker
til "mine kjære små":) Og dermed har behovet for praktiske
lunsjbokser meldt seg:) Jeg trålet butikkene
på langs og på tvers, men utvalget var
ikke særlig bra....

Da har vi heldigvis nettbutikkene også, 
og på www.bonordisk.no hadde de veldig bra utvalg:)
(Varene var å hente på posten to dager etter bestilling,
så servicen var det heller ikke å si noe på:))

Boksen med håndtak og flaske er ideel for minstemor, og salatboksene er supre for
"guttaboys":) I tillegg kjøpte jeg mindre bokser med fryseelement i lokket...
Da vil jeg tro at maten holder seg bedre lenger...
 Reklamen sier 7 timer:)

 Den runde, grønne salatboksen er fra Bama,
 og er kjøpt på Rema:)

Da ble det litt lunsjtips fra denne kanten i dag:)


Ha en super torsdag alle gode ♥
Linda ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails