onsdag 30. januar 2013

Svar i kommentarfeltet......?!

Det hender at jeg får en del sprøsmål fra anonyme, uten blogg, 
i kommentarfeltet. Det som er problemet, er at jeg ikke klarer å svare.....?!
Noen som har samme problem, eller har tips i forhold til det?

Så til dere som ønsker svar fra meg, og som ikke har egen blogg....
Send meg heller en mail :) Jeg håper at jeg finner ut av dette problemet, 
men så langt, så får jeg ikke svart dere..... desverre :(


Litt vårlig stemning fra kjøkkenet her i dag ♥

Ha en flott onsdag ♥
Linda ♥

7 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde:)håper du får ordnet det så du får svart og,mitt problem er at eg gløymer å svare men kommer det på Mail så er det enklere:)

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. så fint stemningsbilde! ønsker deg en fin onsdag:)

    SvarSlett
  3. Nei jeg er for lite datakyndig til og kunne gi deg råd der dessverre:/
    Men håper du finner ut av det;)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  4. aner ikke... :/ er ikke god på slikt....

    klems Diana...

    SvarSlett
  5. HALLO SKJØNNE LINDA:)
    HÅPER NOEN KANN HJELPE DEG
    JEG VET DESVERRE IKKJE
    NYDELIGT BILDE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Hei
    Super fin blogg du har! Jeg har følgt den en stund, har ikke blogg selv. Følger deg også på instegram, meg er veslebo :) Kommer fra fine Os utenfor Bergen, der hvor flinke svømmeren Elin kommer fra, en gammel barndomsvenninne:) Ha en fin helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails