torsdag 29. januar 2009

Jeg har blitt utfordret :)


Ikke dårlig å bli utfordret allerede første dag i dette blogg-virrvarret :)

Jeg må jo ærlig talt si at jeg ikke ante helt hva det gikk ut på, men etter å ha orientert meg litt rundt på de andre bloggene her, så tror jeg at jeg begynner å forstå:)


Jeg gikk da til den 6.mappen under foto/bilder og fant fram det 6.bildet:
Det er ikke så mye å fortelle om dette bildet, bortsett fra at det er min datter som akkurat har fyllt 7 år:)
Dette bildet ble tatt i sommer, og hun hadde pyntet seg med kjole, fint smykke og fine musefletter:)
Lille prinsessa til mamma'n sin rett og slett :)

Når det gjelder hvilke personer jeg igjen ønsker å utfordre, så tror jeg får gjøre en liten vri på det hele, og utfordre de som ønsker en utfordring :)
Jeg skal bli litt tøffere etterhvert, men enn så lenge så føler jeg meg veldig fersk i dette "gamet" :)

2 kommentarer:

  1. Hei og velkommen ! Håper du får mange hyggelige stunder !
    Jeg er ganske ny her inne selv, knappe 3 måneder. Blogging er ett kjempefint alternativ til tv titting i vinterhalvåret og du blir så motivert og så kreativ som du ALDRI har vært før !
    Har prøvd å få til bilde på toppen jeg også, men det mangler fortsatt... Har ikke engang lært å linke... Så det blir som det blir - men er artig lell... og det er igrunn poenget.
    Hygg deg !

    SvarSlett
  2. Takk for det :)
    Det virker som om det er en veldig hyggelig stemning her i "blogglandia" :)
    Jeg gleder meg til å fortsette, og de tekniske tingene får jeg vel ta etterhvert...:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails