fredag 20. mars 2009

En liten "sniktitt" inn på ungdomsrommet..

Jeg har ikke så mye jeg skulle sagt når det gjelder innredningen på rommet til ungdommen i huset her :)
Jeg tror ikke at jeg skal prøve å komme med noen søte blondeputer eller annet feminint "stæsj" her, for å si det sånn :o)
Når sant skal sies, så er jeg ikke så mye innom rommet hans heller. Litt rengjøring må det jo bli, og så slik som i dag, hvor jeg må hente en diger haug med skittent tøy som på merkverdig vis ikke kommer seg videre opp på vaskerommet!
Vel, jeg snek meg i alle fall til noen bilder, og her har ikke mor gjort annet enn å fjerne kleshaugen :)


Vel, jeg får ikke håpe ungdommen blir sur for ay jeg viser fram litt av rommet hans, de er nemlig ikke helt stabile i den alderen.
Skulle forresten ikke tro at jeg var helt stabil selv i dag heller, for jeg klarte nemlig å helle ut et HELT galss brus over laptopen min !! Er det mulig sier jeg bare????
Jeg håper inderlig ikke at alt som er lagret og hele maskinen er ødlagt!!
Vel, jeg satser på en fin helg allikevel...
God helg til alle dere her i blogglandia :o)



8 kommentarer:

  1. Har han det SÅ ryddig hele tiden?? Ungdomsrommene hos oss er jo rene katastrofeområdene!

    Håper laptopen overlever helgebadet og at du får en fin helg .-)

    Torunn

    SvarSlett
  2. Dette er en strukturert og ordentlig ung herremann. Dette må du være stolt over, tror neppe alle tenåringer er slik:)

    SvarSlett
  3. Jøss... !!!
    Jeg er heelt imponert... er han så ryddig av seg ?? Såå herlig da... :)
    Sånn var IKKE mine hehe...

    Håper laptopen klarer seg bra.. Jeg sølte kaffe over noe av min her om dagen, men det gikk bra ;)

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. kjekt å se ekte ungdomsrom!

    SvarSlett
  5. Oi!
    Slik ser ikke rommene til våre unger ut nei!
    Tvi,tvi med laptopen din!

    God helg!

    SvarSlett
  6. Så fin blogg! Nydelig og vårlig header, mange fine innlegg, må lese mer her hos deg. :)

    SvarSlett
  7. Kjekt å få en titt inn på ungdomsrommet, og jeg må si meg enig med de over meg at jeg ble veldig overrasket over hvor ryddig han hadde det! Flink gutt! :)

    Ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  8. Helt enig ,syns jeg ser blonder der ja...hi..hi.Rommet var sikkelig kult:)
    Holder på å lage kjellerstue til mine 5 gutter.Har fått streng beskjed om at det skal vere kult:)
    Så det blir litt av en utfordring...
    Vil ønske deg en riktig go helg,klem:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails