lørdag 19. september 2009

Drømmen om en lysekrone:)

Jeg har ei venninne som har åpnet en ny interiørbutikk i disse dager, og i dag var jeg en liten tur innom for å se hva hun har fått inn av varer. Jeg har lenge vært på jakt etter en fin lysekrone, og i dag fant jeg en som jeg virkelig kunne tenke meg !!
Litt for dyr til å bare kjøpe med meg sånn i farta, men denne tror jeg at jeg skal sette HØYT opp på ønskelista :)
Jeg synes ikke den ser så fin ut på dette bildet som den er i virkeligheten, men man får jo et visst inntrykk :)
Ellers så tok jeg med meg en bukett med nydelige roser til den nette sum av 49 kr fra Rema i dag :) Veldig kjekt å kombinere matvare-handling med litt blomster !!

I dag skal vi på svømmestevne med veslemor, og i morgen er det stevne for guttaboys. Så helgen er stort sett ferdig booket :)
Ha en flott helg folkens:)

Klem Linda

7 kommentarer:

  1. Fin lysekrone! Skjønner godt at du setter den høyt på lista di.
    Ha en fin fullbooket helg!
    Klem A

    SvarSlett
  2. Den samme lampen henger i en interiør butikk i nærheten av meg også...og jeg sikler på den hver gang jeg kommer inn i butikken! Men jeg er enig med deg at den ikke er noe impulsiv shopping ting! Vi får satse på at nissen er ekstra snill i år;) Ha en fin helg! Linda

    SvarSlett
  3. Både fin lyskrone og fine blomster, hvor er den interiør butikken hen da?

    SvarSlett
  4. Lysekroner er jo flotte, og denne var vakker! Skjønner godt den står høyt på ønskelisten :)

    Ønkser deg en fin lørdagskveld og fortsatt god helg med alt du skal! hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Så fint hos deg;)
    Jeg har også fått en bukett med "billige" ica roser!(hos min kjære)Syns de er nydelig fine...

    Helgene bare raser av sted,så kan tenke meg at dere er fullbooket med litt større aktive barn;)

    nå skal vi se på danseresultater,ha en fin helg med dine;)KLEM

    SvarSlett
  6. Den så veldig fin ut!! Fin julegave fra mannen vel?;) Ha en fin helg videre!

    SvarSlett
  7. Den lysekrona var lekker! Ønsker meg en selv over spisestuebordet. Litt kjedelig med elektrisk parafinlampe i lengden..

    Vi skal på svømmestevne i morgen vi, og, med begge guttta. Minstemann for første gang på approbert, så det blir spennende!

    Da ses vi der!:)

    Klem Nina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails