søndag 4. oktober 2009

Stoltrekkene.

Hei alle sammen:)
Tusen takk for hygelige kommentarer om kjøkkenet mitt! Veldig koselig:)
Det er ganske mange som har spurt meg om hvor de nye stoltrekkene mine er kjøpt, så jeg velger å legge ut svaret på det her:)
De er kjøpt på Bohus, og jeg mener å huske at de heter "Verona" De passer perfekt til våre stoler, som også er kjøpt på Bohus:) Prisen pr. stk er kr. 399,-

Noen har også spurt om hva vi har behandlet gulvene med, og på det er svaret Celco V, panellakk og parkettlakk (matt og halvmatt, fra Nordsjø). Vi tok 2 lag med panellakk, hvit, og 3 lag med parkettlakk, fargeløs. Begge typene er vannbaserte, og skal forhindre at panelen blir gul etterhvert. Så da satser vi på det:)Dessuten var det veldig lett å jobbe med, og det ga lite eller ingen lukt. Perfekt:) Vi er i alle fall så langt veldig fornøyde:)

Og med det ønsker jeg dere alle sammen en fin kommende uke:)

Klem Linda

6 kommentarer:

  1. Oj... her sitter jeg på bloggen enda.... b-mennesket vil ikke innse at høstferien er over... sukk-sukk...
    Jeg har stoler i ulik form og fasong, alt malt hvitt, men synes stoltrekkene dine var lekre, jeg også...
    Det er så mye inspirerende her inne i Bloglandia...
    Klem

    SvarSlett
  2. Passer slike stol trekk på hvilken som helst stoler?
    ha en flott dag
    klemmer edda

    SvarSlett
  3. Oj så lekkert dere har fått det, kjempe fint! Så de hadde laget løse trekk som passet til de sorte spisestuestolene, det var lurt...mange som har disse tror jeg, og da kan det jo være greit å fornye med løse trekk...

    Dette var et utrolig koselig kjøkken!

    SvarSlett
  4. Så fine trekk på stolene. Morsomt å få "nye" stoler for en rimelig penge!

    Ha en fin dag
    Beate

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder hos deg om dagen. :)

    Lurer på å hvitbeise (eller no sånt) vugga til Hedda. Er ikke så glad i gulnet furu, men vil lissom ikke male den helt hvit når det er svigerfar som har laget den. Må jo synes at det er tre.

    Takk for gulvfargen deres. ;)

    SvarSlett
  6. Supert! Takk for tips :)

    Ønsker deg ei fantastisk uke! Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails