torsdag 16. september 2010

Skolefoto i søte rammer....:)

Ungenes skolebilder har hatt en lei tendens til å bare bli liggende i en skuff, og da kommer de jo ikke til sin rett?!
I år har jeg kjøpt noen søte rammer slik at bildene kommer fram i lyset der de forjener å være:)


Og ellers så synes jeg tiden raser avgårde nå om dagen, så jeg har mitt svare strev med å henge med:)
Forhåpentligvis så roer det seg litt utover høsten, når tingene er godt inne i rutiner igjen?! Det er i alle fall lov å håpe:)

Ha en fin helg alle sammen!

Klem Linda ♥

8 kommentarer:

  1. Alltid koselig med nye bilder av ungene, så jeg tror jeg skal følge ditt eksempel her.
    Begge ungene har tatt bilder nå, gleder meg til å se dem.

    Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Hei Linda.
    Flotte bilder av flotte unger, ja, tiden flyr så fort. Ha en flott høst dag og kos deg.
    klem Kristin

    SvarSlett
  3. Hei Linda.

    Ja, jeg vet alt om skolebilder. Disse rammene passet kjempefint til sort/hvit bilder. Bildene kom til sin rett.

    Ha en fin kveld.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Sånn er det her også... Skolebildene ligger i en skuff på kontoret..
    Rammene som du hadde kjøpt var veldig fine :-)

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  5. Koselig..og flotte rammer rundt flotte barn!!!

    klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Nydelige rammer til nydelige barn! Burde kanskje skaffet meg noen like rammer jeg også, er unektelig mye stiligere :)
    Høsten er oppstartstid for meget og mangt, men det roer seg nok skal du se

    SvarSlett
  7. Vakre rammer og vakre barn:)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Herlig bilder av herlige unger i flotte rammer.:-) en god helg til deg linda.:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails