mandag 11. oktober 2010

Litt nytt fra Green Gate...:)

Endelig har Green Gate kommet med litt tilbehør i form av serveringsfat og lignende til sine vakre serviser:) Jeg samler på både Naomi Spot beige og Elisa, i kaffe- og middags-serviser. Derfor ble jeg veldig glad når jeg fikk kjøpt blant annet et to-etasjers stettfat i kombinasjonen Naomi Spot og Elisa :) Det passet perfekt for meg!
I går bakte vesle frøkna mi og jeg prinsesse-muffins, så da ble det vakre fatet innviet:)
Jeg har i tillegg kjøpt noen søte boller som man blant annet kanskje kan servere julemarsipan(!) i :) Litt i tidligste laget, men jeg klarte selvsagt ikke å dy meg når de allerede er på plass i butikkhyllene:)
Det har også kommet ildfaste former i forskjellige størrelser i flere av servisene til Green Gate, så jeg venter bare på at de også skal være på plass i butikken:)





Og med disse bildene ønsker jeg alle sammen en
flott uke!

Klem Linda ♥

9 kommentarer:

  1. Lekkert, og fryktelig fristende! :))

    SvarSlett
  2. Det fatet er nydelig! Har lattekoppene fra GG i samme kombinasjon som deg + den småmønstrete jeg ikke husker navnet på...og har vel egentlig bare lyst på mer...;)

    Muffinsene ser deilige ut - bakte nylig red velvet cupcakes og de var veldig gode om ikke så røde (nå har jeg kjøpt rød gelefarge så da blir det vel andre boller,håper jeg)

    Mvh. Mette

    SvarSlett
  3. Så hærlige bilder! Fikk ikke noe lyst på disse godbitene nei :)

    SvarSlett
  4. Nydelig ♥ Stettefatet var lekkert:))
    Og julemarsipan da, nammmm, jeg elsker julemarsipan ♥ Muffinsene så og gooode ut!

    Tror jeg må kjøpe meg litt mer GG i rødt jeg, til jul, har kun en liten skål enda i den serien, men syns den er så fiiin:))

    Ha en herlig dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Det fatet var utrolig fint!! Vet du om det finnes i blått også?

    Ha en fin uke du også!

    SvarSlett
  6. Flott fat, fristende muffinser og herlige bilder!
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  7. Hei.

    Så lekkert fat med flotte muffinser. Bankers i kaffeselskapet.

    Mona C

    SvarSlett
  8. Kjempe lekkert. Jeg å må kjøpe marsipan når den kommer ,farlig godt :-)
    Ha en fin uke du også

    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Så fint fatet var:) Jeg samler på de samme mønstrene:)
    Ha en fin uke.

    klem fra marilyn

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails