søndag 7. november 2010

Mens vi venter....)

Mens vi venter på at adventstiden skal melde sin ankomst, slik at julepyntingen kan foregå helt åpenlyst, snikes det nesten umerkelig inn litt julepynt nå og da:)
Jeg synes butikkene bugner over av nydelig julepynt i år, så jeg har rett og slett vanskelig for å begrense meg:)
Disse søte kakeboksene og adventslyset i glass var å finne blant dagligvarene på Rema:)

Gardinene i tv-stuen har også fått selskap av et par lys-slynger. Det må vel kunne sies å være lov i november? :) De lyser så koselig nå i vintermørket:)


Og ellers så har vi jo sørget for mat til småfuglene nå i kulda, slik at vi har koselig selskap rett utenfor kjøkkenvinduet under søndagsfrokosten:)

Koselig, ikke sant?
Ha en flott uke folkens!
Klem Linda

12 kommentarer:

  1. Ja, julefølelsen sniker seg inn, og det er kanskje fordi vi trenger den;)
    Så mye flott å finne og Rema har mye herlig;)
    Skal selv få tatt fram lysene mine, skikkelig stemningsfullt hos deg.
    Kos deg denne uka og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så utrolig søte kakebokser og adventslys. Tenk at de har fått inn så fine ting på Rema - utrolig :-) Jeg har ikke kjøpt noe til jul enda, men det varer vel ikke så lenge...

    Kjempefin lysslynge i stua. Jeg har også lurt på å henge opp min snart, men først må jeg få gardinstenger i stua. Må vel en tur på IKEA snart, men det kan fort bli VELDIG dyrt nå som julevarene har gjort sitt inntog i butikkene :-O

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Tror jeg må ta turen innom Remaen. Kakeboksene har jeg sett men ikke kalenderlyset...

    Ha en god kveld

    Klem
    Agnes

    SvarSlett
  4. Hei.

    Tenk at jeg ikke har sett disse kakeboksene og lyset på Rema, enda jeg jobber der. Hmmm... Skjerpings...

    Lysslynge er lov nå. Satt her i sta og vurderte om jeg skulle tenne mine snart også. De ligger på lur...

    Klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde av fuglen, skulle gjerne hatt et lite fuglebrett uten for kjøkkenvinduet.

    Og det med lysslynge var en god ide, en grei måte å snike inn litt julepynt uten at det blir veldig julete. Samtidig som det gir en ekstra god stemning nå som det er mørkt ute.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Enig med deg masse lekkert nå.,og noe nytt må jo inn hvert år her i heimen til jul
    Flotte bilder,så også på de kakeboksene ,herlige
    Ha en fin dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Hei!
    Tror det snikinnføres litt julepynt rundt om i mange hjem nå i disse dager;) Hihi
    Søte ting du har funnet.
    Morsomt når man kommer over fine ting på uventede steder!
    Koselig med fugleliv på utsiden av vinduet ja:)
    Det minner meg om at jeg må ut å fylle opp fuglemateren her...
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  8. Hei, hei og velkommen hjem fra julegaveraid;-) Regner med armene lange og mange fine ting i posene. Jeg har det slik at jeg liker så godt det jeg kjøper, blir derfor ofte en som gave og en til meg...Dyr med jul, da..;-)

    Likte julegavelisten til deg selv, masse fint!! Og lysslynge er lov i november;-)

    Klem, Marianne

    SvarSlett
  9. Heisan - fint gutterom nedenfor her. Og ja, absolutt lov til å pynte opp med lys i mørke november. Forresten - utrolig flotte gutter du har (og jente, da...;:-)

    SvarSlett
  10. Så fine ting, har så lyst til å dra å kjøep juleting, men må vente litt. Lysslyngene er så fine, har så lyst på en selv.

    SvarSlett
  11. Hei.Så mye fint du viser.Ja det er mye fint på butikkene nå før jul.Litt for mye som jeg har lyst på.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  12. kjempesøte de eskene..og på rema..:-) gull.:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails