tirsdag 31. januar 2012

Litt snacks i matpakka....:)

Noen ganger er det koselig å lage litt ekstra snacks som ungene kan få i matpakka.
Det er jo ikke fritt for at den vanlige matpakka kan bli litt kjedelig i lengden!
I dag lagde jeg eplemuffins, som de fikk med seg et par av i tillegg.
(Eldstemann fikk også tacosalat i stedet for brødskiver i dag, 
så han er ganske fornøyd tipper jeg:))


Muffinsene ble laget etter en enkel grunnoppskrift, deretter tilsatte jeg små eplebiter,
og til slutt strødde jeg på litt sukker og kanel:)

Veldig gode ble de:)

Ha en flott tirsdag!


Klem Linda ♥

2 kommentarer:

  1. Så koselig :o) Regner med barna ble fornøyde. Alltid kjekt når en finner noe annet i matpakken enn det "vanlige" :o) Bruker å legge ved fine servietter - en gang i mellom en lapp med en kos melding .. eller bare en bit nøttegodt .. alltid stas synes Miniprinsessa :o)

    Lenge siden jeg var innom her .. og bloggen din er fortsatt superfin .. :o)

    Ha en fin fin tirsdag - klem fra Løkken!

    SvarSlett
  2. Så koselig og overraske litt med matpakken innimellom:)
    Tipper det er glade barn i dag ♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails