tirsdag 15. mai 2012

En hyllest til Alexander Dale Oen ♥

Svømmenorge og idrettsnorge er ikke større enn at vi alle berøres sterk av at vårt største ikon, Alexander Dale Oen, på tragisk vis gikk bort 2.mai.
Jeg har selv tre barn som svømmer, jeg er aktiv som trener, og min eldste sønn trener med samme klubb som Alexander trente hver dag og kjente han godt. Alexander var en type som alle så opp til, og han tok seg alltid tid:)  Det har vært, og kommer til å bli en vanskelig tid framover.
Jeg måtte bare dele denne vakre sangen med dere ♥
R.I.P Alexander ♥



Linda♥


3 kommentarer:

  1. Ja nå trillet tårene mine her jeg sitter. Så vakker sang og så fint innlegg kjære Linda.

    Er så trist så trist å vanskelig å beskrive med ord.

    Klem

    SvarSlett
  2. Dette er så trist...en ung og flott gutt som er borte!!

    SvarSlett
  3. Ja det er tragisk og trist, og så altfor altfor tidlig. Skjønner godt dere i svømmemiljøet føler stort savn.
    Tenk hvor lite vi egentlig vet.
    Klem fra meg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails