mandag 18. juni 2012

Roser på stamme:)

Litt mer rosa har fått plass i stua:)
(Antakelig for å oppveie litt av den mannlige dominas som råder i huleheimen:)
Det er nemlig ikke bare, bare å dele hus med to tenåringssønner, samt en mann som er helt 
blottet for trekk som går i den feminine retning!:)
Fordelen er jo selvsagt at de heller ikke legger merke til at
elementer av rosa sniker seg inn i interiøret:)


Rosa roser på stamme har fått plass i vinduskarmen, slik at ikke de rosa putene i sofaen blir så alene:) 

Ha en fortsatt strålende mandag ♥
Linda ♥

12 kommentarer:

  1. Rett og slett nydelig!
    Jeg er veldig svak for rosa :)

    Fin start på uken, håper din mandag er fabelaktig.

    klem

    SvarSlett
  2. Jeg er også svak for rosa, vakkert sammensatt hos deg.
    Klem T

    SvarSlett
  3. Liker veldig godt rosa men no heller eg meir mot lyseblått,med tre jenter så har eg fått ein solid dose rosa oppover,hihi:)
    Ønsker deg ei strålandes flott veke!
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Nydelige roser ♥
    Min dose rosa skal jeg ha ute i sommer ved den ene sittegruppen. Mannen er nemlig ikke veldig glad i det, så inne blir det ikke.
    Lilla er greit da, så det har jeg mye av :)

    Fin ny uke ønskes til deg!

    SvarSlett
  5. De var ulike lekre... Koselig!
    Ha en knall fin kveld
    klem

    SvarSlett
  6. Nydelige roser på stamme du har fått deg....men jeg kan forstå dine mannlige beboere i hjemmet. Jeg har ofte lurt på hvordan det går an for en mann å bo i et hjem som er fylt med rosa blomsternips, engler, fjær, blonder og gammelt retrostasj over alt...

    SvarSlett
  7. Hei Linda!
    Ja dette kan jeg like...hi,hi.
    Nydelig med et snev av rosa.....
    Jeg bor jo bare med gutter....(til å med katten)
    Føler jeg har fått taket på gutta nå...he,he.

    Må du ha en flott uke du vakre!
    Klem og smil Camilla

    SvarSlett
  8. Hei Lindavennen :)

    Dette ble jo nydelig :) Jeg er så glad i rosa, det er så pent :)

    Veldig pene roser :) Og er som du sier, menn merker ikke at du flytter inn litt mer og mer rosa ;)

    Her er det kun en mann i huset, men han merker sjelden mine daglige forandringer ;)

    Ha en fin kveld, vennen :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  9. Så nydelige roser på stamme - helskjønne! Flott med rosa detaljer, og så lenge du ikke hører noe i hjemmet.... ;)
    Ha en fin sommeruke!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder!
    Jeg har også en oppstammet rose ute på verandaen. Den er full av knopper og blomstrer snart:o)

    Ha en fin onsdag!
    Heleneklem

    SvarSlett
  11. Hei er rosene ekte?
    Kor går det an å få tak i slike?
    mvh inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann. De er ikke ekte, men kjøpt på Marihøna, Stopp senteret i Sarpsborg:)

      Slett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails