torsdag 23. august 2012

Maling pågår:)

Vi har gått en ganske lang stund og sett på at "vi egentlig skulle ha malt huset",
 og liksom ikke helt kommet i gang:)
Vel, nå er vi  (les mannen og min far)  godt i gang med malingen,
 og de har faktisk fått tatt en hel del:)
Det blir så hvitt og pent ♥



Vi har egentlig bestemt oss for å male ytterdøren også, men jeg er litt i tvil om hvilken farge
vi bør ta...? Sort, helblank eller lysegrå?? Hvis noen  ønsker å komme med innspill, 
så fyr løs:)




Dermed blir det litt kaotisk rundt huset mens malingen pågår,
men det lever jeg godt med så lenge huset blir hvitt
og nymalt:)

God helg ♥
Linda ♥


5 kommentarer:

  1. Så flott hus dere har og særlige et nymalt hus er herligt å sjå til,synest svarte dører er veldig elegant og flott,kunne godt tenkt meg det sjølv visst eg skulle malt:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Uten tvil, SVART HØYGLANS ytterdør :)))
    Godt når huset er nymalt...
    En får akkurat den samme følelsen
    som når huset er vasket og rent :)))

    Lykke til i valget ditt ang ytterdøren
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Så deilig å få malt huset
    Er jo en stor jobb , godt du har flinke folk i sving
    Jeg har sort dør og er kjempefornøyd med det
    Lykke til m ditt valg

    SvarSlett
  4. GOD MORGEN :)
    Jeg har svart dør og er sååå fornøyd:))
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Hei.
    Vi malte huset hvitt i sommer og jeg benyttet da anledningen til å også få malt ytterdøren, valget falt på sort. Ble veldig fornøyd med det:-)
    Go helg.

    Klem fra Lena

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails