mandag 30. november 2009

En svipptur i Nord Norge.

I går kom jeg hjem etter noen dager langt oppe i Nord:)
Jeg har ikke vært i Nord Norge mer enn en gang tidligere, og det er fryktelig mange år siden, så det er ikke fritt for at jeg ble litt fasinert av den storslåtte naturen som befinner seg i våre nordligste fylker!
Fantastisk flott!!


Og jeg som egentlig har vært litt tidlig med julepyntingen, henger nå på etterskudd her:) Og jeg kan forsikre dere om at hulemannen holder seg på laaang avstand av alt som heter julepynt og adventstaker. Han har nemlig vært hjemme, men akkurat den biten får jeg nok ordne med selv:)
Det er visst bare til å henge på.....:)
Jeg får komme sterkere tilbake med litt jul og adventsbilder etterhvert:)

Ha en flott adventstid alle sammen:)
Klem Linda

10 kommentarer:

  1. Helt nydelige julebilder nedover på bloggen din! :) Og nydelig også når naturen bærer preg av julestillhet... :)

    SvarSlett
  2. Hei.....
    hvor i nord norge var du?
    jeg kommer opprinnelig fra helgelandskysten....og der er det vakkert:)
    En helt spesiell og vakker natur.....
    ja du får henge i med pyntingen:)er ikke kommet så langt her heller.....
    ha en kos kveld
    klemmer edda

    SvarSlett
  3. For et nydelig naturbilde!
    Jeg har aldri vært i nord-Norge, men har veldig lyst en dag...
    Klem J.

    SvarSlett
  4. Åhh.. det var et flott bilde!
    Jeg har vært i Nordnorge en gang ... veldig ung og håpløst forelska.
    Men jeg rømte sydover igjen etter en drøy uke ;) hehe

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde!!!
    Har ikke vært så langt nord, skulle gjerne sett litt av denne flotte naturen.
    Det er litt rart, for vi drar alltid sørover på ferieturene...selv om jeg lenge har hatt en drøm om en tur til Lofoten:)
    Kos deg med adventspyntinga!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Flott bilde fra Nord-Norge gitt. Jeg var også tidlig ute, men så gikk tiden uten at jeg fulgte med. Har hentet meg inn litt igjen nå, men så har vi to som har bursdag 18. og 23. des. også. Ha en fin adventsuke.
    Hilsen Britt Eva

    SvarSlett
  7. Å ja, vi har et flott land...også nord for sinsenkrysset! :) Jeg har nordnorge i blodet jeg da, med en far som var derfra, og hver sommer tilbragt blandt fjorder og fjell... Skulle ønske flere normenn fikk oppdage den delen av vårt laaange land.

    Julepyntinga tar du snart igjen. 1. des. er ikke før i morgen! :)

    SvarSlett
  8. så vakkert...
    var selv i tromsø i helgen,- overveldet over det flotte blåe lyset,- ..
    klem, magny

    SvarSlett
  9. Virkelig vakkert bilde... drømmer om å kunne reise nord over...

    Klem Kerstin

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails