tirsdag 28. desember 2010

Detaljer fra badet....)

Hallo tirsdag!

Nå nærmer det seg slutten på dette året, og jeg er av den typen som alltid gleder meg til å ta fatt på et nytt og ubrukt år!
Nytt år... og nye muligheter:) Det blir spennende!
2010 var i alle fall året som vi OMSIDER ble ferdige med badet i 2.etasje, og nå er det som vi alltid har hatt det. Det blir gjerne slik. Utrolig deilig var det i alle fall, og litt detaljer kommer stadig på plass ettersom man får "bodd seg inn":)





Jeg håper at 2011 kan bli et år hvor enda noen oppussingsprosjekter tar form, jeg må bare finne ut hvor vi skal begynne:)
Har dere noen planer for det nye året?

Ha en strålende tirsdag!

Klem Linda ♥

13 kommentarer:

  1. Et ordentlig lekkert bad dette - delikat og harmonisk både i farger og detaljer!
    Planer for nyåret?! Joda, de står i kø, men her er det mer snakk om nødvendigheter enn dekoreringer...dessverre.
    Fortsatt god romjul! :)

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert bad du har.
    Her er det også massevis av
    prosjekter på gang,de kommer
    på bloggen utover i 2011.
    *Romjulsklem*

    SvarSlett
  3. Sikkelig lekkert LInda.:-)

    det nye året..jeg er jo hagefreak og gleder meg til å fortsette på hagerommet mitt..og terrassen. Eller skal hallen få et lite facelift om tiden strekker til...også selger vi den gamel campingv. og har kjøpt nytt..en del som skal fikses der.:-)

    Fortsatt god romjul

    klem

    SvarSlett
  4. Så lekkert bad du har ordnet. Nydelig palett og gjennomførte detaljer. Planer her er å ordne badet vårt (nybygget hus og mye gjenstår) og innrede hele kjelleren.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med et lekkert og nytt bad =9 Bad er viktige rom...man skal føle seg vel der...Med og uten klær...hi hi

    Jeg også..GLEDER meg til et nytt år....masse spennende skal skje =)

    GODT NYTT ÅR TIL DEG =)

    Kos deg!

    SvarSlett
  6. Kjempefint bad! Skjønner godt at du er fornøyd, ble jo rent misunnelig jeg nå!!

    Nyttårsprosjekter?? Gjett om!! Må bare få sparket mannen i gang først!

    Ha en fin romjulstid!

    Klem

    SvarSlett
  7. SÅ lekkert ♥ Og så deilig med så stort bad at det er plass til både lykt og kurvstol;) Vi har et bittelite bad, som jeg er sååå lei, hihi...
    Deilig med ting som blir ferdig;))

    Blir spennende og følge bloggen din i 2011 og, dere har et vakkert hjem ♥

    Ha fortsatt flotte romjulsdager!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Dere har i alle fall fått et utrolig flott bad. Hvitt og vakkert, liker!
    Joda har noen planer i tankene, men er ikke delt enda. Akkurat badet skulle jeg gjerne sett i hvit drakt, tror jeg...

    Fin romjul til deg og dine!
    Klæm

    SvarSlett
  9. Jeg må bare si det igjen - det badet deres er bare så utrolig lekkert. Masse plass og nydelige detaljer. Det er så godt å bli ferdig med slike prosjekter og særlig når de blir så vellykede som dette :-)

    Her er det gangen som står for tur over nyttår. Da skal det males og tapetseres, vi skal ha nye knagger og en herlig lampe jeg bestilte hos Den franske landstil før jul skal henges opp. Jeg GLEDER meg.

    Ha en fortsatt deilig romjul!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Hei Linda :)
    titter innom for å ønske deg en fortsatt GOD JUL og ønske deg et riktig GODT NYTT ÅR ♥ sånn i tilfelle jeg ikke får tid til å titte innom deg igjen før nyttårsaften :) ….og takke for koselig hilsen inne hos meg, det varmer mye ♥ NYDELIG badet deres, mange lekre detaljer og herlige duse farger. Me Like :) Fantastisk nydelig dekket bord du har pyntet også… Våre planer for året som kommer er å legge gulv i første etasjen, ordne pipa til sommeren, og forhåpentligvis – få inn peisen min i løpet av høsten! Gleder meg veldig til den kommer opp ♥ Jeg gleder meg til å følge deg videre i året som kommer også ♥ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  11. Hei Linda..
    Det må jeg si at dette var jaggu et nydelig bad :))
    Herlige detaljer :)

    ha en fin fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  12. woooow....så nydelig...:)
    utrolig mange fine detaljer....
    se gjerne innom min blogg: www.mitthvitehus.blogg.no

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails