onsdag 2. februar 2011

Kosekrok...:)

Ektorpstolen med puff, fra Ikea, har blitt en favoritt i tv-stua vår!
Jeg må innrømme at jeg var litt spent på om vi ville bli fornøyd med salong fra Ikea, men jeg hadde altså ingen grunn til bekymring:)
Stolen er virkelig god å synke ned i, enten man lar seg underholde av tv, eller leser en god bok:)


Ellers har det etterhvert kommet på plass noe småtteri som gjør den lille stua koselig å være i:)


Liten hylle med knagger fra Skeidar, og koselige lykter, også fra Skeidar :)


Nye lamper i vinduene har det også blitt, disse er kjøpt hos Frøken Fryd :)

Det var "bittelitt" fra denne kanten i dag:)

Ha en strålende onsdag!
Klem Linda ♥

16 kommentarer:

  1. Dette var helt nyydelig, utrolig fin sofa og så ut som en toppers kosekrok !! Fine farger og søt lampe ! Klem Linda

    SvarSlett
  2. Flott kosekrok lys og fin :-) Hadde nok kost meg der jeg også.
    Ha en fin kveld

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Så koselig hos deg;)Ikea har god komfort;))
    Ønsker deg en fin onsdagskveld!
    Klemmer C

    SvarSlett
  4. Fin kosekrok, lys og tiltalende!
    Jeg har hatt 2 Ektorp stoler selv, og vet at de er behagelige! Passet fint hos deg!
    Flotte lykter og hylle også:)

    Ha en fin dag videre
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Såååå fint det ble : ) Heldig som har ikeaog skeidar i nærheten!! Masse fint å finne der : )
    Ha en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  6. Ni har ett sånt fin hem!! :))
    Gillar den vita lilla hyllan som du har.

    Ha en skön kväll. :)

    SvarSlett
  7. Lekkert :o)

    Utrolig flotte de hvite lyktene dine!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Hei Linda, du hadde virkelig en flott stue;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  9. kjempekos.:-) har den i sjeselong jeg.:-) Har ikke hatt den skeptisen til Ikea jeg.:-) verken sofa eller annet.:-) selv om jeg ikke har sofa fra ikea...men det er fordi jeg fant den jeg lette etter et annet sted..men sjeselongen er jeg så glad i..ektorp..også har jeg flere stoler, lenestoler.:-) som jeg også er fornøyd med.:-)

    en fin dag til deg.:) Klem

    SvarSlett
  10. Å..her var det koselig. Gjennomført og vakkert!

    Nydelige lykter fra Skeidar.))
    Ha en fin Torsdag.
    Klemmer

    SvarSlett
  11. For en koselig kosekrok, Linda<3
    Ønsker meg Ikea salong selv, må bare overtale min kjære.. Han er ikke noe begeistret for Ikea..grr.. Men en sjeslong SKAL jeg ha:)

    Deilig å være tilbake i bloggverden kjenner jeg:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  12. Den stolen så jo bare helt herlig ut og den passer jo flott inn med resten av interiøret :-) Så lekre ting du har fått. Den hylla med små skuffer og oppheng var kjempefin, hvor har du kjøpt den (hvis du vil fortelle da)? Jeg skjønner godt at dere koser dere i denne kroken...

    Ha en fin helg (litt på forskudd)!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  13. Så herlig hos deg
    Du kan virkelig skape stemning i heimen din
    God helg

    SvarSlett
  14. Hei! :)
    Hva heter malingen du har på veggene? Den var nydelig! God helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails