torsdag 3. februar 2011

Skiutstyr til jente til salgs

Jeg rydder i skuffer og skap om dagen, og dermed dukker det opp diverse saker som ikke er i bruk her i huset lenger.
Kanskje kan noen andre ha glede av det?
Jeg skal legge det ut på Finn.no også, men jeg bruker bloggen i tillegg....

Skidress fra Phenix, str. 4 til 8 Kr. 600,- (Ny pris kr, 1500,-)
Solgt

Veldig lett og fint materiale, med opptrekkssnorer for å tilpasse størrelsen.

Frost langrennspakke til jente, str. 32 i skistøvlene, komplett med staver kr. 700,-
Solgt


Alpinski og støvler, str. 20,5 (32), komplett kr. 500,-
Solgt


I tillegg selger jeg en vakker rosa/creme boblevest fra Ralp Lauren i str. 7 år til kr. 400,- (Ny pris 1200,-)
Solgt


Hvis noe av dette er av interesse, så ta kontakt med meg på mail: lindaham@online.no
(Jeg holder til i Østfold)


6 kommentarer:

  1. Mye flott :-)
    Men alt for lite :-)
    Ha en God Helg :-)

    SvarSlett
  2. titt- tei, har sendt deg mail ;)

    Klem Merethe

    SvarSlett
  3. Lurt å få solgt unna litt, og dette så jo helt nytt og flott ut..-)

    kos deg med fruene..endelig noe på tv..-)

    SvarSlett
  4. og alt er solgt.:-) flotte ting.:-)

    jo takk..jeg gjør mitt beste...merker at vi er inne i februar nå og motivasjonen er ikke like stor som den var sånn rett etter jul..men drømmen om belte lever..:-) og ja, helgene ødlegger alt egentlig..om man er fornøyd og vil holde seg, funker det med helgekosen...men jeg kan ikke det om jeg vil ned...og det vil jeg jo...:-) Klem

    SvarSlett
  5. Mye flott du har lagt ut for salg. Deilig å få ryddet i skapene. Har nettopp gått igjennom Christine sine klær, og du verden som hun vokser. Har gikk bort mye til Frelsesarmeen, men sitter igjen med flere fine ting jeg egentlig kan selge... Hmmm, kanskje jeg skulle ha gjort det samme som deg?

    PS! Så deilige møbler dere har fått dere! Det ble jo kjempefint!

    Ha en flott helg, Linda!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Hei Linda
    Koselig at du har lagt deg til som følger på bloggen min!!:-))
    Jeg vil gjerne følge din flotte blogg også!! Nydelig hus og flotte barn du har:-))
    "Snakkes"
    Ha en flott helg videre.

    Klem fra Janne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails