mandag 7. mai 2012

Barnevennlig på Thai Marked...:)

Hei og hopp, her har det visst vært litt liten aktivitet i det siste....!
Jeg kan bare unnskylde meg med at det har vært veldig hektisk den siste tiden....
Sånn er det vel for de fleste, og for meg må blogging komme når jeg har tid og lyst:)

Vel, det er ikke så mye som skjer på interiørfronten om dagen, men i går så var i alle fall veslefrøken og jeg ute og koste oss med god mat på et nytt sted (for oss i alle fall) her i byen. Restauranten het Thai Marked, og der var det virkelig nydelig mat! Særlig for dere som liker litt "spicy food" :)
Veldig innbydende var maten for de aller yngste også:)



Både mor og datter koste seg veldig, og dette er et sted som garantert vil bli besøkt igjen:)

Ha en fin uke alle sammen!
So long ♥
Linda ♥

2 kommentarer:

  1. Oi, den maten så helt fantastisk ut - både for liten og stor. Jeg ELSKER thai-mat, særlig etter at jeg var i Singapore og smakte de mest fantastiske retter. Her har det gått mye i green curry og kokosmelk den siste tiden :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Hei Linda:)

    Så koseli å se deg igjen her på bloggen.
    Ja du er savnet vettu...
    Å så deilig det så ut, og med en nydelig orkidee på da. Så fint.

    Kan tenke meg du og lille jenta di koste dere skikkelig ja.
    Tusen takk for så fine ord på bloggen min idag. Ble så glad.

    Nå har jeg nettop blogget om hagen. Ble litt langt men men.. sånn er det bare når jeg først begynner..

    Klem Margareth

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails