onsdag 9. mai 2012

Møbelsortiment.....:)

Hulemannen driver egentlig med kjøp og salg av kontormøbler, og importerer derfor mye møbler fra det store utland. Etter litt påtrykk fra kona, har han nå også kommet i kontakt med flere fabrikker som produserer hjemmemøbler, så jeg sitter her og blar i diverse kataloger og tilsendte bilder.
Kjempespennede, så klart, men litt vanskelig også:)
Møblene som vi har sett etter er klassiske i stilen, 
og passer perfekt inn i en huleheimen:)

Her er noen av gobitene som jeg kunne tenke meg:











Dette er kun et lite utvalg av hva som er mulig å importere....
Mye lekkert synes jeg, så jeg har allerede begynt å ommøblere hele huset inne i mitt hode:)

Hva synes du om stilen? Gi meg gjerne tilbakemeldinger på om hva du synes:)

Nå er det snart helg igjen, folkens ♥

Kos dere!

Klem Linda ♥

12 kommentarer:

  1. Mye lekkert her, liker stilen veldig godt,skjønner at du har begynt å ommøblere inni hodet ditt. Lykke til med valget

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Ja, her var det mye fint :-) jeg liker også denne stilen veldig godt :-) lykke til med valg og ommøblering :-))

    SvarSlett
  3. Jeg absolutt elsker den stilen. :) Så heldig du er som har slike importmuligheter! Slike møbler er jo generelt skremmende dyre.

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte møbler :) Den stilen er en favoritt hos meg :)

    Men når ikke lommeboka er enig, så blir det mye innredning i tankene :P

    SvarSlett
  5. Så mye lekkert! Elsker slike møbler, og hadde så lyst på sånn sofa i stuen, men mannen satte foten ned. Han skulle ha noe som var behagelig å sove middag på;) Importerer dere slike møbler?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har ikke importert noe enda, men vi vurderer å gjøre det...:)
      Spennede!

      Slett
  6. Wow, lekre møbler! Var mye jeg kunne tenke meg der, spesielt sofaen på det nest siste bildet.

    Klem T

    Ps. Besøk meg gjerne på min ny blogg:
    Tin-os.blogspot.com

    SvarSlett
  7. Åhhh...Jeg elsker den stilen der, helt min favorittstue!!! Lykke til;) Klem

    SvarSlett
  8. Kjempelekkert! Hilsen H

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails