lørdag 28. februar 2009

Bittesmå gleder :)

I dag var jeg innom en utrolig nydelig interiørbutikk her i nærheten. Jeg visste ikke om at den fantes engang, men jeg fikk tips gjennom en av de andre blogg-jentene her :) Og den butikken var virkelig verdt et besøk!!
Det var såååå mye fint der, og jeg hadde virkelig lyst til å slå meg litt løs på handlefronten......
....men tror dere at jeg gjorde det da?? Neida!! Jeg fikk kjøpt tre bittesmå hjerter som jeg har hengt opp på liftgardinene på kjøkkenet. THAT'S IT!?!

Problemet var at det var så utrolig mye fint der, så jeg klarte rett og slett ikke å bestemme meg:) Dessuten så hadde jeg med meg min bedre halvdel, og han er vel som de fleste menn, ikke spesiellt opptatt av å være i timesvis inne i en interiørbutikk :o)


En ting er i alle fall sikkert, og det er at det ikke er lenge til jeg skal dit en tur igjen!!



Ha en flott lørdag alle sammen !!

2 kommentarer:

  1. Hehe :)
    Mye bedre å være alene på sånne turer ;)
    Hjertene var jo nydelige da.. Passet flott på gardinene...
    Nyydelige lamper du har i vinduskarmen...

    Ha en fin kveld videre
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Flotte lameskjermer du har!!
    Du får la inntrykkene synke inn og ta deg en tur tilbake alene!! Kan jeg spørre hvilken butikk det er?? Klem fra Anette

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails