onsdag 18. februar 2009

Vinterferie og hytteliv.

Nå har vi kommet hjem etter 5 dager på hytta på fjellet. Det er alltid så deilig å komme seg bort fra den vanlige hverdagen litt:) Vi hadde veldig fint vær de første dagene, men det var litt mer overskyet og tåkete de siste dagene. Jeg tok selvsagt ikke noen bilder ute de første dagene, så de bildene jeg har, ble ikke så veldig bra. Jeg viser dere dem her allikevel :)
Her er først noen av hytta :


Vi har hatt noe kjempefine dager med skigåing, god mat og hyggelig samvær :) Ungene stortrives selvsagt også på ferie, og de er i slalombakken fra tidlig morgen til den stenger kl 16! De har også tid til å kose seg sammen, og på hytta blir det alltid tid til litt brettspill, kortspill osv.
Her er de alle tre i full konsentrasjon rundt ludo-brettet, og til guttas store forargelse, så var det lillesøster som vant mest :))

Interiøret i hytta er typisk "hyttete", men det er jo litt av sjarmen med å være på fjellet:)
Her ser vi først kjøkkenet:
Her er et av soverommene, med koselig innebygd seng:)

Ha en fortsatt fin vinterferie folkens!!

3 kommentarer:

  1. Hei :o)
    Kjekt du la igjen hilsen på bloggen min, slik at jeg oppdaget din!
    Koselig blogg, masse fine bilder!
    Jeg kjenner meg også igjen i det du skriver i forrige innlegg. Jeg liker også mye forskjellig... Syntes for eksempel at helt hvit stil er lekkert... men usikker på om jeg vil trives med en gjennomført hvit stil.
    Så hos meg er det litt miks. Har for eksempel en del møbler med flammebjerk, og det er nydelig det også!
    Men jeg trives veldig godt med å ha lyse vegger... Så for hvert rom som pusses opp, så holdes veggene i det helt lyse, og kanskje med en brytning i form av en vegg med tapet - slik du så bilde av på soverommet mitt!
    Vi "sees" igjen!! J.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Kom innom bloggen din og fikk lyst å hilse på.
    Høres koselig ut på hytta. Det er godt å komme avsides av og til. Få senket skuldrene og ha det hyggelig sammen med familien. Det er viktig å gjøre det. Hverdager blir som regel til måneder og år!
    Velkommen på besøk til min blog:):)

    SvarSlett
  3. Oh så koselig hytte du har....kan tenke meg dere har kost dere der...Har også tittet inn i ditt vakre hus....nydelig:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails