onsdag 8. juli 2009

Noen supre dager i Trøndelag!

Da er vi hjemme igjen etter noen herlige dager i Nord Trøndelag:) Jeg har mange slektniger der, og vi har feiret min kjære farmor som ble hele 90 år den 3.juli! Respektabel alder for en flott dame som holder seg utrolig godt! Det har blitt mange koselige familie-sammenkomster, og vi hadde nydelig vær hele tiden:) Her ser vi bilde av min mellomste sønn, min søster og hennes eldste datter:) Vakringene! Glad i dere!!


Her har jeg knipset noen bilder av den fantastiske utsikten fra farmors veranda:) Flagget er selvsagt heiset på en slik dag!


Og ellers så må jeg vel bare beklage at det blir litt lite tid til blogging om dagen, men sånn er det vel for de fleste i disse ferietider:)

Jeg kommer sterkere tilbake:) I mellomtiden får dere ha en fortsatt strålende sommer alle sammen!!

Ferieklem fra meg:)

4 kommentarer:

  1. Herlighet.... Er det i Stjørdal eller???
    Vi feiret farmor den 4 juli :-) 90 år hun også!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ha en flott sommer du og. Koselig å titte inn til deg ;)
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  3. Flotte bilder. Ser ut som dere har hatt en flott sommer så langt. Blogging blir det lite av i varmen, nyter heller dagene og kommer sterkere tilbake.
    Ha en fortsatt fin sommer.
    Klem Marilyn

    SvarSlett
  4. Hei,
    tittet innom deg i forbifarten!
    Jeg har egentlig bloggepause....men så fikk jeg litt mer tid til bare meg...deilig....og da kom jeg innom....
    Flotte bilder du viser, fortsatt god sommer,klem,M

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails