søndag 26. juli 2009

Status Quo, sommerblomster:)

Hvordan står det så til med sommerblomstene i "huleheimen"?? Jeg er nemlig ikke dama med de grønneste fingrene i gata :)
Men, jeg har virkelig gått inn for oppgaven, pluss at jeg har en mor som er til uvurderlig hjelp:) Hun stikker stadig innom og hjelper til med vanning og gjødsling!
Så når oppgjørets time da har kommet, og jeg skal vise til hele "blogglandia" hvordan tilstanden til mine blomsterskatter er, så er jeg slett ikke misfornøyd:)
Faktum er at de ser både sunne og friske ut, og de har vokst en hel masse:)
Jeg har jo stort sett blomstene i krukker og ampler, og jeg synes at de har blitt så frodige og vakre i løpet av sommeren:)

Da ble det kun en liten blomsterhilsen fra meg i dag:)
Ha en fin søndagskveld folkens:)
Klem Linda

15 kommentarer:

  1. Nydelig blomsterhilsen;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. Så blomstrende fint hos deg atte!!! Bollene under er flotte, kjøpte popcorn i går jeg. Helt hvit...har rosa liten og hvit godis med sølv....jammen har vi god smak!!!

    SvarSlett
  3. Så flotte blomster! Grønne fingre er jo ikke mer enn vann og gjødsel, og kanskje litt kniping av visne blomster :) Kjempefint var det!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Så fine blomster! Du får det til! :-)
    Ha ei fin uke!

    klem fra Gry

    SvarSlett
  5. ser ut som du har grønne fingre...
    ..eller din mor har det :)

    SvarSlett
  6. Frodig og flott Linda!
    Det er jo nå blomstene virkelig begynner å bli fine.
    Selv skal jeg ned til gartneren i dag og kjøpe noe og erstatt den daue stemora med. Så han hadde så flotte pelargonier, så det blir nok det i kassene ved inngangspartiet nå tenker jeg :-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Hei.

    Så nydelige blomster, du har virkelig fått de til å trives! Er enig med deg om at det kan til tider være en utfordring.... Ha en flott ferie.
    Klem fra Lena

    SvarSlett
  8. Så vakkert det er hos deg, Linda.. Flotte bilder av skjønne og sommerlige blomster.. Nydelig! Nyt kvelden, klem til deg: )

    SvarSlett
  9. Så mange fine blomster du har. Flink du. I dette regnværet er det ikke så greit og holde de fine. Blir noen skippertak her i huset.
    Jeg har også rosa snack skål - kunne tenke meg en til dipp og - har ikke sett de i butikkene her. Ha det fint.
    Britt Eva

    SvarSlett
  10. Åh så vackra blommor och så mycket, det måste verkligen dofta sommar! HA en fin vecka! Kram Petra

    SvarSlett
  11. Jeg er imponert over blomstene dine! Hos meg går det på siste verset med mange av blomstene nå, men pytt pytt!.. Må innrømme at jeg ikke har vært så flink til å passe på dem, heller, da...

    Så mye fint du har kjøpt deg! Titta nedover på siden din. Er alltid mye koselig hos deg! Nå drar vi snart til Skagen, så da får jeg gå og titte litt i interiørbutikker og kose meg!

    Fortsatt god ferie!:) Klem Nina

    SvarSlett
  12. Dette var nå riktig lekkert....stakkars mine planter for nok regn i disse dager, men rosene kommer heldigvis med nye knopper, og hortensiane ser ut til å overleve så......

    SvarSlett
  13. Nydelige blomster hos deg!!!
    Ser ikke ut som dem er druknet i regn nei!!

    ha en fin fredag:o)

    SvarSlett
  14. Oj så mange flotte blomster du har! :)
    Ønsker deg en herlig uke! :)
    Klem fra j.

    SvarSlett
  15. Her var det mye lekker blomster å hvile øynene på:)Får håpe vi får mange fine dager enda. Jeg her satt alle mine under tak, for har regner det gammle trollkjærringer;(
    Ha en fin kveld,klem,:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails