søndag 9. januar 2011

"Bursdagsbarn" :)

Nå er vi godt i gang med det nye året, og så langt synes jeg at 2011 har klart seg ganske så bra:) Jeg forventer jo ikke annet enn at det nye året kommer til å bli fantastisk! :) Jeg ser fram i mot hva livet har å by på, og jeg gleder meg til å ta fatt på de ubrukte dagene som ligger klare og venter!
Noe av det første vi gjør hvert eneste år rett over nyttår, er å feire bursdagen til mellomste bror her i huset. Nå har han blitt hele 16 år, og mye spennende ligger foran han også.
Her er et par bilder fra selskapet:




Mathias har blitt en flott gutt, som er "superseriøs" på skolen, flink i idrett og stort sett blid og fornøyd. 
Det er ikke noe problem å være tenåringsforeldre da ♥
Vi er stolte av deg, gutten vår!

Og med denne lille hyllesten til sønnen vår, ønsker jeg dere alle en 
flott ny uke!
Klem Linda ♥

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til den staute karen;)
    Og så mye godt mor hadde laget, kake og cupcakes så kjempegode ut;))

    Kos dere med en ny, flott uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. så koselig bilder Linda..grattis så mye med flotte sønnen..-) gode kaker som ikke skal friste nå..-) tjhii... en fin uke til deg...

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til Mathias :-) fine bilder av en flott bursdagsgutt!
    Jeg ønsker deg en fin dag :-)

    Klem fra janicke :-)

    SvarSlett
  4. Flott gutt...ja de vokser så fort til.....
    Ha en riktig fin ny uke..
    klemklem

    SvarSlett
  5. gratulerer med sønnen :) så mye godt du har laget til han da, så herlig ut:) Ønsker deg en fin uke. klem Monica

    SvarSlett
  6. Gratulerer masse med gutten,tiden bare flyr av gårde det ser man jo på ungene.
    Masse herlige kaker ser godt ut :-)
    Ha en ny fin uke

    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Grattis til den flotte gutten!!Her var det masse godsaker!!
    Minner litt om min 16 åring som også jobber godt på skolen...1.videregående....og som er en lidenskapelig fotballelsker :o)
    Min yngste jente blir tyve år i morgen...så da blir her feiring :o)

    ha en fin uke Linda :o)

    SvarSlett
  8. Godt nytt år og grattis til Mathias, flott navn forresten....har en sønn på 20 som heter det samme;o)

    SvarSlett
  9. ja Maliva og linda, mathias er fint navn..hadde min blitt gutt hadde det blitt en mathias.:-))

    Så Linda...fotoboken er laget hos Japan Photo...
    og jeg skal skrive litt om det prosjektet mitt. Jeg opprettet en egen blogg, "trivselkroppen" men låste den igjen...og jeg publiserte et innlegg om det på bloggen min, men lagret det igjen...Men nå er det flere som er i samme bås og har lyst til å komme i gang og lyst til at jeg skal skrive litt om det...så da gjør jeg..:-)

    fin uke til deg.:-)

    klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med storgutten!!! :)

    lenge siden sist jeg har vært her! superflott header! bildet av deg og prinsessa di var nydelig :)

    ha en super dag!

    lisaklem!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails