torsdag 13. januar 2011

Solfylte Florida:)

Eldste sønnen har i dag kommet hjem etter en 15-dagers lang tur til Florida, og jeg fikk med hans tillatelse, legge ut noen bilder her på bloggen:)
Jeg må jo si at jeg nesten er en smule misunnelig. Det hadde ikke vært helt feil med litt sol og sommer nå kjenner jeg....særlig etter at jeg har sett på disse bildene :)
Det ser unektelig fantastisk ut:)







Dette er da min eldste sønn, som snart fyller 18 år. Ingen tvil om at han har hatt en fantastisk tur med mange flotte opplevelser!! Men som mamma, så må jeg jo si at det er utrolig deilig å få han hjem igjen også:) 
Det er ikke bare, bare for oss mødre å se våre barn vokse ut av redet!

Nå skal jeg nyte helgen som han er hjemme hos mor:)

Ha en flott helg alle sammen!

Klem Linda ♥

7 kommentarer:

  1. Så veldig herlig ut, helt usj den krokfanten dukker opp , usj :-) skjønner godt du er glad for å få han hjem, ikke så stor da i mors øyne, like gammel omtrent som min skjønne pike:-) takk for titten får du hilse :-)

    SvarSlett
  2. så jammen deilig ut med sol og sommer!
    vi var i florida i sommer og det var helt fantastisk!
    og kan tenke meg mor er glad for at gutten er trygt hjemme igjen!:)

    SvarSlett
  3. ...DET så digg ut det;) Ungdommen vet og kose seg, hihi!
    Så flotte bilder han har tatt...
    Godt å ha han hjemme igjen, det skjønner jeg veldig godt;)

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Ser utrolig herlig ut, gleder meg til jeg skal dit om tre uker.. Ha en fin helg og kos deg med gutten i hus.. Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Utrolig flotte bilder, skjønner godt at han har kost seg, og skjønner godt at du synes det er deilig å ha han hjemme igjen!

    Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

    SvarSlett
  6. Det ser virkelig ut som om gutten har kost seg på tur - og for en kjekk kar! Jeg skjønner godt at det er stas å få han hjem igjen også, man er jo alltid litt bekymret for de "søte små"...

    Så nydelig og vårlig det har blitt hos deg med nye potter og lyse farger. Jeg kjenner at jeg er klar for våren ja, men først skal det bli noen skiturer og andre vinteraktiviteter - så kan det bli vår :-)

    Ha en super helg Linda!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. For noen utrolig flotte bilder han har tatt. Ser virkelig ut som en flott plass og at han har kosa seg masse. Skjønner veldig godt at du syns det var hærlig å få han hjem ;o) Sånn er det bare.

    Nyt helga og kos dåkke!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails