mandag 8. oktober 2012

Høstmote....:)

Høsten er den tiden hvor man ofte har lyst på litt nye klær...
Denne høsten har jeg sett meg ut noen favoritter:)

De fleste av bildene er hentet fra Tintinstyle

Her ser dere støvletter fra Debbie, to forskjellige kofter fra Odd Molly, klassisk veske
 fra Michael Kors, bukse fra Hunkydory, skjerf fra Becksødergaard,
 støvler fra Hunter, jakke fra Moose Knuckels
og stjernegenser fra Hunkydory:)

Jeg sier bare velkommen til alle disse gobitene jeg:)


Ha en super høstuke, folkens ♥
Linda ♥

11 kommentarer:

  1. HER VAR MASSE GODBITER !
    SNART FARMEN:))
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Ja takk til alt egentlig! Men ankelstøvlene og vesken var helt utrolig fine!!

    SvarSlett
  3. Så masse flotte klær og sko:))
    Her er det Farmen no,alltid lika kjekkt å sjå på!
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. såååå mye fint:):)

    veldig fin blogg du har også.

    klem

    SvarSlett
  5. Denne listen er bare såååå meg:))
    Jeg kunne rett og slett kopiert den ♥

    SvarSlett
  6. Der va det mye lekkert :) Hadde gjerne tatt i mot den garderoben :D

    Ha en flott tirsdag!
    Klæm

    SvarSlett
  7. Kjempelekker høstmote. Helt min stil. Brunt er virkelig høstfint.
    For en koselig blogg du har. I´ll be back. :o)

    Therese

    SvarSlett
  8. Flotte ting du ønsker deg....jeg likte spesielt godt de lave støvlettene. Og Michael Kors er virkelig blitt in for tiden...

    SvarSlett
  9. Å, så mye flott ღ Jeg har ønsket meg
    Hunter støvler nå i flere år :) Må
    vel snart skaffe meg noen slik snart
    tenker jeg :) Elsker brunt, virkelig
    høstlig og fin farge ღ Ønsker deg en
    fin uke videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Hei:-)

    Takk for kommentar hos meg:-)

    Å, hmm, er ikke dette min liste da? ;)
    Tjihi....ønsker meg alt på din liste jeg altså, fantatiske fine ting, cozy og delikate farger:-) :-) Me like:-)

    Ha en flott uke videre- nå er detsnart heelg igjen:-)

    Klem Ragnhild

    SvarSlett
  11. Masse flotte ting her. Jeg har stjernegenseren og er kjempefornøyd med den:-)
    Ha en god helg

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails