onsdag 3. oktober 2012

Opprydding og vinnerlykke ♥

Jeg rydder litt i puter og pledd, og omorganiserer litt i
 skuffer og skap på kontoeret:)
Ganske kjedelig, men
deilig når det
er gjort!



Men en annen ting som er alt annet enn kjedelig, er at jeg har vært så heldig
 å vinne på Giveaway hos søte Netta!!

Hun har den superfine bloggen Nettas Blogg , som jeg alltid titter innom
 når jeg ferdes i blogglandia:) Og jeg har altså vært så heldig 
å vinne Heiberg Cummings fantastiske interiørbok!
Snakk om vinnerlykke!!

Tusen takk, kjære Netta:) 
You made my day!

(Bildet er lånt fra Nettas blogg:))



En strålende dag ønskes fra meg til deg:)
Linda ♥

11 kommentarer:

  1. Kjedelig, men akk så digg og bli ferdig:))
    Her er det og skap-rydde-planer i dag.

    Gratulerer med den FINE boken, den er helt fantastisk!! Jeg har den :) Gled deg ♥

    SvarSlett
  2. Kjedligt å rydde men så deiligt når ein er ferdig:)
    Gratulerer med boka du vant,så gøy å vinne:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. GRATULERER SÅ GØY Å VINNE!
    JA GÅR MED SÅNNE RYDDE PLANER JEG OGSÅ...
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Gratulerer så masse med vinnerlykke!
    Flinke deg som rydder ;))
    Ønsker deg en fin ettermiddag, og en fortsatt glad uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye fra meg, inspirerende med interiørbok!:)Kjempekoselig!Ellers skulle jeg ha ryddet litt jeg også, har ihvertfall begynt å tenke på det!;);)Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer!!! Så hyggelig å kose seg med den nå i høstmørket :)

    SvarSlett
  7. Det er så koselig når noen blir så glad for å ha vunnet noe man lodder ut, det varmer ♥ Som Line sier er boken kjempefin, jeg har faktisk kost meg med den i dag selv ;-) Håper du liker den.

    Så flink du har vært som har ryddet og ordnet på kontoret. Her har jeg satt i gang prosjekt rydde-bort-sommertøy-og-rydde-frem-vintertøy, men motivasjonen forsvant halvveis så jeg må fortsette i morgen - hi, hi :-O

    Jeg sender boken på mandag (har fri resten av høstferien) :-) Ha en fiiiin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. Dette minner meg på at det må ryddes i klesskapet.....ut med vår og sommer, inn med høst og vinter! Men så er det å få det gjort da ...

    SvarSlett
  9. Hei *smiler*
    å rydde er pes, men såå godt etterpå!
    Jeg har den boka, så gled deg!

    Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  10. Så kul att vinna! Grattis till dig!
    Fina bilder!! Kram Suss

    SvarSlett
  11. Grattis till din fina vinst! Och så fint du fixat på kontoret ditt. Kram Nilla

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails