lørdag 29. desember 2012

Flere bilder av importmøblene :)

Flere av dere har etterlyst bilder av møblene som vi har importert,
 så her kommer det :
(Bilderas)


Nydelig seng, passer til madrass på 180 cm. Intropris kr.8000,- Puff kr.2000,-



Vakre lenestoler med puff, pris kr. 4000,- Puff, kr. 2000,-
Finnes også i fargen mørk beige




Den vakreste sofa, intropris kr. 8500,- Finnes også i mørk brun.


"Howard-style" toseter, intropris kr. 7500,- Finnes også i lys sand


Treseter, intropris kr. 9000,-

Lenestol, intropris kr. 3000,-

Puff, intropris kr. 1600,-


Vi holder til i Fredrikstad, men vi kan også ordne med frakt hvis det trengs.

Ta kontakt med meg på mail, hvis du har noen spørsmål, eller er interessert i noen av produktene.

lindaham@online.no

11 kommentarer:

  1. WAW LINDA !
    MØBLENE ER EN DRØMM
    HÅPER JEG EN DAG KANN HANDLE NOEN AV DI:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Ohlalalaa! her var det mye lekkert!

    Jeg må takke deg for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg i år, du er herlig! Ønsker deg ett riktig godt nyttår! Skal bli koselig å følge deg i året som kommer også :)

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Hei Linda og TUSEN TAKK for koselig kommentar hos meg...

    WOOOOOOOOOOOW - LEKRE MØBLER!!! Også ikke lenger unna
    enn Fredrikstad... ;)

    Ønsker deg en fortsatt fin romjul...

    Klem fra
    Marianne

    SvarSlett
  4. Så nydelige møbler! Me like:)
    Fikk howard-like sofa og stoler til jul selv:) Lykke!

    Fortsatt god jul, Linda!
    Klem fra Margit

    SvarSlett
  5. Mye fint :.))

    Lekkert som vanlig hos deg.:))

    takk for det gamle og ha en fin feiring.:))

    KLEM

    SvarSlett
  6. Vakre møbler...jeg likte kjempegodt sengen.

    SvarSlett
  7. Utrolig flotte og fine, klassiske og tidløse!
    Digger alt!!
    God nyttårsfeiring!
    Hege

    SvarSlett
  8. Flotte møbler!! Ha en fin nyttårsfeiring! Ane

    SvarSlett
  9. Hei på deg og riktig godt nytt år Linda :)
    Nydelige møbler. Jeg kunne spesielt tenkt meg de to stolene og puffen.
    Tusen takk for at du har besøkt bloggen min med hyggelige ord. Setter stor pris på det.

    I morgen etter jobb forsvinner julen her. Treet drysser så mye, så det blir godt å få det ut og starte med blanke ark...og vår etterhvert. Tulipaner står på bordet mitt og roper om lysere tider ;)

    EVA

    SvarSlett
  10. Hei
    Kjempe fine møbler :) Jeg vil kjøpe :) Har sendt deg epost :)

    SvarSlett
  11. Hei og godt nytt år. Vakre møbler - bare så syn at vi har ny sofa :) Lykke til.
    Klem Be

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails