tirsdag 18. desember 2012

Sofaer selges......

Jeg har tenkt til å selge min Ektorp hjørnesofa, en Ektorp 3-seter og en sovesofa,
 så jeg legger de ut her på bloggen i tillegg til på Finn.no :)



Hjørnesofaen er i fargen hvit, og selges til kr.3500,-
Solgt


3-seteren selges til kr. 1500,-
Solgt


Sovesofaen er i fargen offwhite, er ca 170 i bredde, yttermål, og kan leggs flatt
 på gulvet som soveplass. Fin som ekstra seng på et barenrom f.eks.
 Pris kr. 800,-

Ta kontakt med meg på mail:  lindaham@online.no, 
 hvis noe av dette skulle være interessant for deg.
Jeg holder til i Fredrikstad...




3 kommentarer:

  1. Hei Linda:)
    For en aldeles nydelig pyntet jul du har.
    Så vakkert.
    Lykke til med salget.
    Og jeg ønsker deg en jul fyllt med glede og kjærlighet.
    Klem margareth

    SvarSlett
  2. Kjempefin sofa, hadde jeg ikke hatt kunne jeg godt kjøpt denne:) god jul til deg:) klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. hei hei.:) blir dere sofaløse i jula..eller har dere fått nye i hus ? Vi solgte våre sofaer for noen uker siden.:) fant en løsning med møbler fra loftstua.:.) ikke bestemt oss for nye ny enda.:)

    Riktig god jul til deg og dine.:))

    Juleklem fra meg.:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails