torsdag 27. desember 2012

Ny sofagruppe i tv-stuen..... ♥

Jeg må si at det er en fryd å kunne møblere rommene i huset med de nye 
møblene som vi har tatt inn! Det er nesten så jeg må klype meg litt i armen:)

Tv-stuen ble kjempefin med den andre modellen av sofaer som vi nå har på lager:)
Her har jeg valgt en litt mørkere farge, for det er her vi kommer til å være mest:)


Jeg er bare superfornøyd med modellen, og den er faktisk enda finere i virkeligheten
enn det som kommer fram på bildene :)


Jeg har fått mye respons på disse møblene allerede, og fått flere spørsmål
om jeg kan legge ut flere bilder..
I morgen når det er dagslys, skal jeg prøve å få tatt litt bedre bilder av de
ulike modellene, slik at dere kan se de tydeligere.

Ha en fortsatt strålende kveld ♥
Linda ♥

9 kommentarer:

  1. Så mange lekre møbler dere selger. Denne sofaen så bare helt herlig ut og for en lekker farger.

    Vi er tilbake etter fem herlige dager i fjellet med hele storfamilien. Herlige dager med blide barn, masse sosialt samvær og deilig mat.

    Ønsker deg en sprudlende nyttårsfeiring!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Flotte møbler! Denne sofaen likte jeg veldig godt! Skulle gjerne hatt denne jeg og ikke minst en TV stue til å ha den i.. Lykke til med salget!

    Ha en fortsatt fin romjul!

    SvarSlett
  3. Bærre lækkert blei det hos dere :)hilsen trønderfrua:)

    SvarSlett
  4. Ser knall-lekre og komfortable ut!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  5. Oi, så mange lekre møbler Linda!
    Og så gøy og importere selv:)
    Tipper det blir noen salg etter disse bildene ja:)

    Ha fortsatt fine romjulsdager ♥

    SvarSlett
  6. Sofagruppen du viser, er den i lys sand eller den mørkere beige varianten du nevner?

    Flotte møbler!!! Mvh Grete

    SvarSlett
  7. Så flotte møbler du har fått deg.
    Lurt at din kjære bestilte inn noen av disse.
    Blir nok ikke vanskelig å få solgt kan jeg tenke meg.
    Ønsker deg ei herlig romjulhelg og et riktig godt nytt år :)

    SvarSlett
  8. Wow, lekre møbler!! De andre du avbilder i de forgående innleggene også! :) Så spennende å importere disse selv.

    Så flott ungdomsleilighet sønnen har fått. Tøft med grått og hvitt!

    Ønsker deg fortsatt fine romjulsdager og et godt nytt år!!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails