tirsdag 21. juli 2009

Sommeraktiviteter på historisk grunn:)

I sommerferien har vi stort sett treningsfri:) Vi trener nemlig til vanlig ca. 8 ganger i uken, mens vi på sommeren bare holder oss litt i gang med et par ganger i uken. Det er ferie for oss:) Vi trener dessuten ute, med litt varierte aktiviteter både på land og i vann. I dag var det litt ball-aktiviteter som stod på programmet, etterfulgt av en liten svømmeøkt i ute-bassenget:)
Vi tenker ikke så veldig over hvilke omgivelser vi trener i, og denne trappen har flittig blitt brukt til spenst og løpe-trening:) De aller fleste får møre og stive muskler etter å ha løpt opp denne noen ganger:) Over porten står årstallet 1865, så her er det mye historie i veggene!

I dag benyttet jeg anldningen til å knipse noen bilder av de vakre bygningene og omgivelsene mens treningen pågikk. Det var nesten så jeg fikk litt følelsen fra de "svunnende tider" når jeg tuslet rundt der :)


Denne stien er en velbrukt løpesti, og vi kan tryggt si at effekten blir bra med en så kuppert løype:)









Det var litt bilder fra Kongsten Fortet fra meg i dag.
Vakre, historiske omgivelser som virkelig er verdt et besøk hvis dere er i traktene:)

Ha en flott tirsdag alle sammen!
Klem Linda

7 kommentarer:

  1. Veldig flotte omgivelser, tenk så heldige vi er som har så mye arv rundt om....
    Skal si dere er flinke hvis dere trener så mye!
    Og herlighet for et skap du har arvet, det var jo bare NYDELIG!! Fine ting fra Lisbeth Dahl også. Jeg har sett på det smykkekorset, det er skikkelig stilig.
    Klem,M

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder...
    Så heldige som har et sånt sted å trene på :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Oj! Nå fikk jeg lyst til å trene i hvertfall litt mer!! Dere er gode som trener såå mye! ikke alltid like lett å få til med små unger, barnepass etc. Men nå tror jeg at jeg har funnet en løsning - om jeg bare klarer å gjennomføre planene ;-)

    Nydelig sted du viser bilder fra!
    Klem

    SvarSlett
  4. fine omgivelser!
    men trener du 8 ganger i uken?? :)

    SvarSlett
  5. Åh så vackra bilder. Vilken underbar miljö att vistas i! Kram Petra

    SvarSlett
  6. Neimen er det ikke "fortet". Her er jeg praktisk talt vokst opp. Har vært en del ungdomsfester her, mimre

    SvarSlett
  7. Så koselig å se fortet igjen:) Bor like i nærheten, men er alt for dårlig til å dra opp en tur og kikke ( blir nok ikke så mye løping:P) Men har vage minner om melkesyre etter å ha løpt opp og ned trappene der på håndballtrening:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails