mandag 8. februar 2010

Det går framover......:)

Joda, det går framover med rommet til mellomste bror:)
Vi har ikke vært like strukturerte med hans rom, som vi var med lillesøsters rom, men det begynner å nærme seg lys i tunnelen nå:)
Rommet er ferdig malt, og jeg holder på å male noen av møblene hans. Han hadde et sterkt ønske om en "kul", sort skinnsofa, og det har vi i alle fall fått tak i:)


Denne sofaen blir vel sikkert "kul" på et rom hvor eieren er en gutt på 15 år, eller hva? :)

Vel, det var en liten oppdatering fra gutterommet:)
Det gjenstår litt shopping og litt maling, så får jeg håpe at ikke det drøyer så veldig lenge før alt er på plass:)

Og med det ønsker jeg dere alle sammen en fin mandagskveld:)

Klem Linda

20 kommentarer:

  1. Skikkelig kult til en gutt på 15. Dere har vært flinke med malingsarbeidet. Ønsker deg en god natt - klem fra Jannicke

    SvarSlett
  2. Sofaen var kul, den!
    Det ser ut som det blir fint på dette rommet også!
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Ja, hvis ikke denne er tøff og kul. så vet ikke jeg;)
    Ser ut som han får et drømmerom!

    Ha ei fin uke videre og klem;)

    SvarSlett
  4. Hei Linda.

    Snakk om svar på tiltale. Tusen takk. Det ser jo så stooort ut! Flott altså. Kan tenke meg det er litt av en jobb å male alt treverket, men det ser jo så fint ut. Skikkelig sprek sofa. Gleder meg til å se det endelige resultatet.

    Har en 11 årig jente som ønsker seg vekk den rosa fondveggen. Ønsker seg svart da, men jeg vet ikke. Har fått grå liftgardin, grå tepper og grå sovesofa. Ellers er rommet hvitt med en rosa vegg da. Men vi får se.

    Ha en fin tirsdag.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  5. Dette blir nok et kult gutterom.. tøff sofa da..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Dette blir tøft ja;O) Nå bør han virkelig bli fornøyd! Dere har vært kjempeflinke! Litt av en jobb, myyyye maling;)

    Ha en fin dag!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  7. Hei hei!

    Nå har jeg ventet på bilder av gutte rommet ja!! he he :) Det blir sprekt vettu!! Skikkelig kul soffa ja! Gleder meg til og se resten!

    Flinke til og male dere :)

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  8. Ja, den vil nok bli en vinner, skikkelig kult design! Dere er kjempeflinke, blir jo så fint!!! God uke fra MArianne:-)

    SvarSlett
  9. Hei ! Gleder meg til å se og bli inspirert når du er ferdig med rommet...vi har også en gutt på 13 som skal ha "nytt" rom,men jeg må ærlig innrømme at jeg synes gutte-tenåringsrom er litt vanskelig å finne ideer til....er du enig eller er det bare meg ?? Lykke til videre,ser kjempebra ut så langt !!
    Mvh Hanne-Marit

    SvarSlett
  10. For en kul sofa :-)) Den kommer til å gjøre seg godt på et kult gutterom!!
    Ha en fin dag :-)

    Janicke

    SvarSlett
  11. For en stilig sofa !! Og den passer jo perfekt til dette gutterommet ;)tenker han er fornøyd ja...
    Må bare si at dere er flinke som har malt såå mye som dere har gjort i det siste ;)

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  12. åh dette blir lekkert! soffan er midt i blinken tenker jeg!!

    ha en fin uke;)

    klem Lillan

    SvarSlett
  13. Oi oi oi, rommet ble jo helt forandret etter at det ble malt hvitt!!
    Super kul sofa også!
    Gleder meg til å se når det er ferdig!!

    SvarSlett
  14. Det går jo fremover - og det er vel det viktigste .. :o) Sofaen er kjempetøff :o)

    Gratulerer med award forresten .. og jeg likte også vinnersangen i MGP .. og de BLÅ øynene da .. *sukk* Den som hadde vært osv .. :o)

    Ha en flott tirsdag .. klemmer!

    SvarSlett
  15. hei hei :))
    det ligger en overraskelse til deg på bloggen min! :)
    Ha en fin kveld !

    Klem

    SvarSlett
  16. Det så jo ut til å bli et perfekt rom for en 15 åring :)
    Og ting tar tid. I alle fall her hos oss :)

    Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  17. ♥Hei Linda♥ FØRST...tusen takk for awarden, den setter jeg stor pris på, skal skrive om den i neste innlegg:)så hyggelig å lese at du liker bloggen min...er jo i grunn ingen spesiell sjanger blogger, blogger litt om alt...så synes det er gøy å vite at du synes den er trivlig:)♥

    Jeg digger digger bloggen din:) mye interiør å blotre seg i her...♥kos♥

    Det rommet til sønn din blir flotte greier...kanskje han aldri kommer til å flytte ut etter den makeovern av rommet;)hehe...stilig sofa...midt i blinken til en testosteronfylt gutt i sin beste alder....gleder meg til å se resultatet:)

    Klemmer i bøtter og spann fra Monja

    SvarSlett
  18. Ja..det var en riktig kul sofa.....og et så flott rom han får.....heldig han:)
    Ha en fin uke Linda:)
    Klemklem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails