mandag 8. februar 2010

Nydelig award ♥ ♥ ♥

Jeg har vært så heldig og fått en nydelig award av Anette Willemine, og det setter jeg stor pris på!! Hennes blogg er virkelig verdt et besøk:) Hun har en nydelig måte og skrive på, og her finnes fantastiske bilder som virkelig gir rom for drømmer og inspirasjon:)
Dessuten er hun en dame som alltid legger igjen hyggelige og inspirerende kommentarer! Tusen takk, kjære deg!
 
Jeg ønsker å gi denne videre til nydelige blogger som jeg setter pris på, og disse er:
Ninas interiør, Elins lille univers og Emma Eline og Sofies verden. Alle tre er inspirerende blogger som virkelig er verdt et besøk, og alle jentene er flinke til å legge igjen kommentarer som jeg setter STOR pris på:) Tusen takk til dere!

Ha en fin uke jenter:)
Klem Linda

8 kommentarer:

  1. Åh, tusen takk! For en gledelig overraskelse en mandag morgen :) Tenker at slike flotte awarder kun er for de litt mer profesjonelle interiørbloggene, men veldig veldig hyggelig at du vil gi den til meg også. Det setter jeg stor pris på! Ha en fin mandag, og selvfølgelig gratulerer med awarden til deg også. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Grattis så mye Linda...vel fortjent:)
    ha en kos dag
    GoeKlemmer sendes

    SvarSlett
  3. Hei Linda.

    Gratulerer med en nydelig award. Ja, den er vel fortjent. Du er en flink blogger og gir av deg selv. Har vært spennende å følge oppussingen av prinsesserommet. Hvordan går de med gutterommet?

    Ha en fin dag.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  4. Grattis me dvel fortjent awrad... Koselig O=)

    ha en fin dag..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Gratulerer med flott award:)
    ha en fin dag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  6. Hei og hå, gratulerer så mye med vel fortjent award!!! Stor klem fra Balke:-)

    SvarSlett
  7. Hei søte deg!
    Tusen takk for skjønne ord! Du fortjener virkelig oppmerksomhet for din flotte blogg.

    Ønsker deg en deilig mandag ettermiddag, Linda!

    SvarSlett
  8. Å, tusen takk, Linda!! Gratulerer til deg, også! Nå ble jeg kjempeglad! Så koselig å våkne etter nattevakt, trøtt og sliten, og få en sånn oppmuntring! Og så hyggelig det du skrev om oss!

    Nå skal jeg legge den ut med en gang!:))

    Stor klem Nina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails