mandag 1. februar 2010

Be happy.....:) ♥ ♥ ♥

Vintermånedene kan være lange og tunge å komme seg i gjennom her oppe i nord, men nå er i alle fall januar historie for denne gangen!
Dagene blir gradvis litt lengere og lysere, og humøret stiger i sammen takt. Det skal bli så deilig med vår og varme igjen!!
Men når gradestokken fortsatt viser ned mot 20 minusgrader, og snøen ligger tykkere enn noen sinne, ja da kan det kanskje være litt vanskelig å holde motet oppe?!
Derfor kommer jeg med en aldri så liten oppfordring i det vi entrer februar, både til meg selv og dere som er innom:)

Og med disse kloke ord, så ønsker jeg dere alle sammen en flott uke:)

Klem Linda

19 kommentarer:

  1. hrlige gode ord og så sant så sant. Her bare laver snøen ned og jeg kan ikke huske sist snøen lå så lenge som den har gjort nå, som regel pleier det jo å dette ned på regn i disse månedene, hihi Ønsker deg en fin tirsdag! klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Det er gode ord og ta med seg :-)
    Ha en fantastisk uke du også :-)

    Janicke :-)

    SvarSlett
  3. Hei, Linda
    Det var et herlig bilde og en fin oppfordring; vær glad!

    Jeg må også gratulere deg med ny header og utseende på bloggen; skikkelig fin! Jeg fant linken til programmet og skal leke meg litt når jeg kommer hjem fra jobb.

    Ha en fin dag - klem fra Jannicke

    SvarSlett
  4. Jeg må prøve meg på en slik ny header en dag jeg også, det er så fint.) Ønsker deg en glad uke:) Her er det minus 16 og snøvær. Men alternativet med slaps og mildvær er ikke noe å ønske seg, så jeg skal nyte vinteren:)

    SvarSlett
  5. Heihei!!

    Jeg bar elurer på om hva du måtte betale i toll for de Greengate putene og teppet du kjøpte!!?? Fra Danmark!

    Klem ♥

    SvarSlett
  6. Så herlig bilde og flott oppfordring du har i innlegget ditt i dag! :)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  7. Ja vi forsøker .. :o)

    Her var det minus 24 i dag tidlig .. nå har det krøpet opp til minus 14 .. :o) Syntes så tydelig at det smeltet snø ute på verandaen og måtte ut for å sjekke .. jammen gjorde det det .. sola varmer .. AH .. LYKKE .. :o) Men det blir vel ei stund til den klarer å ta seg av all snøen :o)

    Ha en flott tirsdag!! Klemmer!!

    SvarSlett
  8. Hei og takk for så koselig kommentar, er jo litt morsomt, man har jo et bilde av den man blogger med:-) Ja, jeg synes det er et enkelt produkt å bruke, fordi det er så greit å ha en bar i veska som jeg kan ta når som helst. Dessuten blir jeg flink til å spise hver 3.74.time, noe jeg IKKE har vært flink til... 4 kg på 2 uker er jeg fornøyd med, skal legge ut mere info etterhvert, MÅ jo bare klare dette...Hjelp...:-) Så bra oppfordring, og så koselig med peisen i forrige innlegg! Klem, Marianne

    SvarSlett
  9. Takk for gode ord på en kald tirsdag, og en riktig god uke til deg også.

    Klem fra siri

    SvarSlett
  10. Ja, det er ikke godt å se for seg lysere tider når man nesten blir innesnødd her, men herlig innlegg. Ha en flott uke du også! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  11. Hei Linda! Takk for fine ord! Trenger de nå i vintermørket (og midt i nattevaktsuka..)! Så fin header du har laget deg, også! Skikkelig hvit vintersteming:)

    Sov godt! Klem Nina

    SvarSlett
  12. Så sant, så sant!!!
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  13. Ja, det må vi være!!!

    Kan ikke huske at snøen har lagt så lenge her i Bergen... Hvor er det blitt av regnet?

    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  14. Jeg holder ut, forteller meg selv at jeg liker vinter..:) men tror bare ikke på det.:-) Det som er deilig er at etter den tøffeste vinter kommer det alltid en gryende vår.:-) Det vet vi jo.:-) Og når det først er vinter er det kos med snø..tross alt..men den kulda har biti nok fra seg for denne gangen syntes jeg.:-)

    SvarSlett
  15. Vil bare ønske deg en vidunderlig helg!

    KLem Pink lady

    SvarSlett
  16. Hei gode Linda! Tusen takk for varme ord fra deg i går. Det satt jeg stor pris på.

    Dagens ord er viktige å merke seg. Uansett hvordan dagene kan være så er det ALLTID noe å være glad for!
    Ønsker deg en deilig fredag, Linda! Her blir det to stykk jenter og foreldre som skal få med seg GP-finale! :)

    Varm klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  17. Helt enig!!
    En vakker dag kommer våren og da er all snø og kulde glemt:)
    Ønsker deg en nydelig helg,klem Hanne

    SvarSlett
  18. Vise ord!!! Takker for dem! Viktig å bli mint på noe slikt av og til!

    Klem Kari

    SvarSlett
  19. Flotte ord-og God helg-klem til deg:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails