tirsdag 16. februar 2010

Skodd for vinterføre :)

De siste par årene har jeg virkelig fått føle behovet for en bil tilpasset norske forhold og norske vintre! Ja, for nå har vi jo fått skikkelig vintervær her på Østlandet også. Denne vinteren har jo vært helt ekstrem i forhold til det vi er vant med. Så i dag har vi gjort alvor av planene om å kjøpe en bil med firehjulstrekk :)
Valget fallt på en Volvo XC90.
Jeg har ingen erfaring med Volvo fra før, så det kan jo bli spennende:)
Jeg føler i alle fall at det er en sikker og robust bil, så nå kan vel mor føle seg trygg på vinterføre også:)
Her er bilen som kommer til å stå i vår garasje om et par dager:)
 
Da får jeg vel se om jeg ikke får kjørt meg en tur til Ikea?!
Jeg har nemlig ikke fått gjort det enda, så gutterommet står fortsatt litt halvferdig! Ting tar tid:)

Ha en fin tirsdag alle sammen:)

Klem Linda

23 kommentarer:

  1. WOW! gratulerer med ny bil, den var smashing du!
    Kunne godt tenkt meg en slik volvo selv =)

    Ha en flott uke.

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Trygge, driftssikre biler er det i alle fall! (Har V70 selv.) Og XC90 er jo bare råstilig å se på også, synes jeg da.:) Sitter så høyt og fint i dem.

    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  3. Flott bil denne har vi også veldig lyst på så det spørs vel om det ikke blir en slik etter hvert,utrolig god baggasje plass og det trenger vi :_) God tur på Ikea.
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. grattis. har volvo nr 2 nu, og er meget fornøyd. du har gjordt et godt valg, og 4 hjulstrekk er kjekt :)

    SvarSlett
  5. Knallfin bil Linda!! Min mann skiftet fra Volvo V70 til Mercedes i høst!! Var veldig fornøyd med volvoen men ikke med verkstedet. Dette er en bil han bruker i jobben....Tenker du blir sååå fonøyd jeg!!
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ny flott bil!!
    Skikkelig stilig!!
    Ønsker meg også en 4 hjulstrekk:))
    Gutterommet i inlegget under ser veldig tøft ut:))
    Ha en fin kveld!
    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Hei Linda...
    Gratulere med ny bil - den var rålekker!!! Gutterommet blir også stilig, tipper han blir fornøyd... spennende å følge med... Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Wow, grattis sier jeg bare;))

    SvarSlett
  9. Gratulerer med flott bil! Jeg kjører selv Volvo V70, og den er fin på vinterføre, men hadde litt problemer i dag da jeg måtte stoppe midt i en bakke, da stredve jeg en del for å få den helt opp. Da hadde en XC90 vært fin! Jeg har lyst på en sånn....
    Men min mann vil IKKE ha sånn en stor bil å kjøre rndt i hele året. Han synes de er for store og tunge.
    Men - me want!

    KLem Kristine

    SvarSlett
  10. Hei.

    Grattis med ny bil. Den var sprek. Håper du får din Ikea-tur med ny bil.

    Vi titter litt vi og, men har foreløpig ikke bestemt oss. Vi ønsker forskjellige merker og jeg aner en liten interessekonflikt her.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  11. Gratulerer med ny bil!!!! Den er kjempetøff i allefall, og dere kommer helt sikkert til å bli fornøyd med den.
    Gøy med ny bil uansett ;D

    KLem Siri

    SvarSlett
  12. Grattis så mye....den er lekker:)Min søster har en slik...har ikke hørt noe galt med den:)
    Deilig med en bil en sitter litt høyere i...drømmer om en firjulstrekker jeg og:)
    kos deg
    klemmer

    SvarSlett
  13. Grattis med lekker bil...Du kjører helt kongelig på Ikea nå:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  14. Hei:o)
    Jeg kjører Volvo v70 og er super fornøyd:D

    SvarSlett
  15. Gratulerer med stilig bil Linda!!
    Jeg har også fått meg ny bil for en mnd siden, men har liksom ikke kommet på å legge den ut på bloggen, he he!
    Sov godt, klem Hege.

    SvarSlett
  16. Wow ..Gratulerer så masse ..håper dere blir fornøyde...her har vi en chevrolet Astro... vært kjempefornøyd med den i vinter..

    Lykke til...

    klem Kerstin

    SvarSlett
  17. Kan love deg du kjører bra på firehjul trekker, har selv en bmw firehjulstrekker med piggdekk og kan love deg at jeg har kommet frem over alt i vinter.
    Gratulerer og kos deg med bilen..

    SvarSlett
  18. Gratulerer med ny bil! :) Dette er bilen jeg skal ha om jeg vinner i lotto... bare for å ha større Volvo enn min svoger. Hehe

    Har vært borte en stund så hadde ikke fått med meg fremgangen på gutterommet. Dere har virkelig fått det stilig! Tenker meg at han synes det er kjekt å ta med venner hjem nå. :)

    SvarSlett
  19. Gratulerer så masse med den lekkerbisken! Et slikt leketøy skulle jeg gjerne ha hatt selv i garasjen min!

    SvarSlett
  20. Gratulerer med ny bil :o)

    Kjører ikke bil selv jeg .. så sånne bilgreier begrenser seg stort sett til farge og om det er stasjonsvogn eller ikke .. haha ..

    Kos deg denne onsdagskvelden - klemmer!

    SvarSlett
  21. xc90 er råflått....liker den bedre enn xc60 og xc70...din er liksom på toppen:)har v70 selv.sikker og god bil;)

    SvarSlett
  22. Gratulerer så masse med ny bil! :)
    Ønsker deg en flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  23. Grattis med ny bil..:-) Alltid stas det.:-) tøff er den også.:-) Og en sikkelig vinterbil trenger man jo nå om dagen.:-) det er så kaldt og det snør og snør.:-) dette tar ingen ende.:-)

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails