tirsdag 9. juni 2009

Utfordringen - Meme

Jeg har blitt utfordret av Frk. T, og selvsagt tar jeg den:)
*Hva er du opptatt av for tiden?
Jeg er opptatt av å få ryddet i skuffer og skap, og kvitte meg med saker som vi aldri bruker. Dessuten, så har vi begynnt vasking og maling av huset, og jeg gleder meg til å få alt ferdig:)
*Hva har du på deg idag?
Jeans og hvit og lyseblå piquet-skjorte fra Jean Paul.
*Hva skal du spise til middag?
I dag blir det oppskåret kalkunfile't, båtpoteter, pluss diverse grønnsaker som jeg skal legge i langpanne. Veldig godt, sunt og enkelt:)
*Hva vil du gjerne lære deg?
Jeg kunne tenke meg å lære meg å sy ordentlig. Jeg har store planer om å kjøpe meg en symaskin, og lære å sy litt gardiner, puter osv. Det er så mye fint man kan gjøre:)
*Hva hører du på akkurat nå?
Bare hunden min som sutrer litt og vil ut. Han synes matmor er håpløst treg som sitter inne med datamaskinen i stedet for å gå ut i det fine været med han:) Og sant og si, så er jeg litt enig med han:)
*Hva er ditt favorittvær?
Sommer og sol, og deilig svak bris:)
*Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
Å bli ferdig med alle planene som vi har.
*Hva syntes du om den personen som tagget deg?
Nydelig, målrettet jente med lekker stil både innen interiør og mote. Hun virker som en flott person!
*Hvis du kunne fått et hus ferdig innredet hvor som helst i verden - hvor skulle det ha vært?
Uten tvil i Frankrike. Men jeg vil bo i Norge, men ha mulighet til å bruke et sommerhus rundt omkring i Provence-traktene. Det ville vært en drøm!
*Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?
En sønn som ikke maser om å låne min pc til eksamensforberedelser! (Han har sin egen helt nye pc, men det er vistnok noen programmer som ikke funker på den?!)
*Hva vil du gjerne bli kvitt?
Rot og ting & tang i skuffer og skap som ikke blir brukt!
Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den nærmeste timen, hvor ville du ha dratt?
Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å reise til Moldivene. Det ser bare helt nydelig ut!
*Hvilket språk vil du lære?
Fransk!
*Hva ser du etter i en venn?
Ærlighet, humor og ikke så selvhøytidelig!
*Hva slags musikk liker du?
Jeg er nok litt kjedelig der, for jeg liker stort sett liste-pop:)
*Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
Et par svarte jeans som har hengt på meg altfor mye det siste halve året! Jeg må se å få meg noen nye etterhvert!
*Hva er drømmejobben?
Kanskje forfatter?
*Har du noen favorittmodeller?
Har ingen favoritter.....
*Hvis du hadde hatt 1000,- akkurat nå, hva ville du brukt de på?
Jeg tror jeg ville kjøpt et nydelig rosa sengeteppe fra Green Gate til datteren min:)
*Beskriv stilen din..
Stilen min er nok klassisk med innslag av både litt moderne touch og romantikk. Litt godt og blandet da med andre ord:)
*Hva er det siste motebladet du kjøpte?
Det husker jeg rett og slett ikke! Jeg kjøper stort sett bare interiør-magasiner:)
*Den siste cd'en du kjøpte?
Hits for kids til datteren min:)
*Hva vil du akkurat nå?
Jeg skal kjøre å gjøre noen ærender før jeg henter "tuppelura" på skolen:)
Denne utfordringen er jo litt morsom, men jeg ser at den florerer rundt på bloggene nå om dagen. Dermed utfordrer jeg de som har lyst, og som ikke har fått den, til å ta den:)
So long jenter!
Klem Linda

7 kommentarer:

  1. Moro å lese og bli litt bedre kjent med deg :)
    Så kjedelig at du ikke kommer inn på bloggen min !! Jeg vet det er flere der ute som har samme problem og vet ikke om det er noe man kan gjøre med det. Må ha tålmodighet, sier folk. Det skal visst snart bli ordnet...
    Håper du snart er inne igjen...

    Ha en fin kveld
    her blir det tvkveld for meg senere ;)

    Klem,kari

    SvarSlett
  2. Kjekt å lese.....flink som holder på å rydde i skap og skuffer, jeg har et vaskerom som ABSOLUTT trenger en STOR opprydding...nå skal jeg på IKEA og kjøpe innredning, er så lei av de åpne hyllene mine, ser jo bare rotete ut, nå skal det bli orden i sysakene....håper jeg...

    SvarSlett
  3. Hei Linda!

    Takk for koselig kommentar hos meg, veldig hyggelig at du kom på besøk:-) Har kost meg med bloggen din nå, titter innom snart igjen!

    Camilla:-)

    SvarSlett
  4. Heia!
    Koselig å bli litt bedre kjent med Linda...
    ser at inntrykket mitt om ei super dame stemte det!
    Ha det flott!
    Klem fra Gunn-Cathrine

    SvarSlett
  5. Hvor sommerlig header du hadde fått....

    SvarSlett
  6. Moro å lese:) Man blir litt kjent meg mennesket bak bloggen på denne måten!

    Elsker huset deres! Det er bare sååå vakkert!

    Ha en fin kveld!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  7. Skoj att få veta mer om ansiktet bakom bloggen! Kram petra

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails