lørdag 30. januar 2010

Litt kjøkkenkos....:)

Litt kos må man ta seg tid til, selv om jeg nok aller helst skulle stått "stand by" ved malingsspannet hele helgen:) Det må sies at mannen i huset er hakket mer flittig enn meg, når det gjelder den biten:) Heldigvis, ellers så kunne det nok tatt fryktelig lang tid:)
Lillemor og jeg, vi har kost oss på kjøkkenet i dag i stedet:) Vi har bakt prinsesse-muffins, fyret i peisen og virkelig tatt livet med ro! Deilig med slike dager i blant også:)
Her er noen bilder fra kjøkkenet i dag.
Vakre tulipaner i en søt mugge fra IB Laursen.
 
Deilig med fyr i peisen:)
 
En søt liten sammenplanting i kurv.

Prinsessemuffins som smakte veldig godt:)
 

Tulipaner er bare en klar favoritt her i huset:)

Og med det ønsker jeg dere alle en fin lørdagskveld:)

Klem Linda

36 kommentarer:

  1. fOR NOEN NYDELIG BILDER!! Skulle gitt mye for en slik peis på kjøkkenet ja!! Så utrolig koselig!!!

    SvarSlett
  2. Nydelige med tulipaner! Sitter å nyter synet av en hvit bukett på stuebordet nå!

    Ha en deilig helg,Linda!

    Klem ♥

    SvarSlett
  3. Den peisen var bare fantastisk lekker :o)

    Nydelige bilder - regner med det ble kos med Prinsessemuffins - her ble det brownies og det er Miniprinsessa svært fornøyd med .. nå er det barne-tv før det blir taco til kvelds :o)

    Ha en fortsatt fin lørdag - klemmer!

    SvarSlett
  4. Nydelig kjøkken du har! Jeg har selv peisovn på kjøkkenet som er gull verdt, for vi lever på kjøkkenet;)

    Kos deg resten av kvelden også;)
    Klem;)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder! Nydelig kjøkken dere har:)

    Og de prinsessemuffinsene så virkelig fristende ut:)

    Ha en god lørdagskveld- noen planer?

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  6. ja tulipaner er så vårlig og friskt!
    veldig søte prinsessemuffins!

    SvarSlett
  7. så fine bilder fra kjøkkenet! peis på kjøkkenet...misunnelig!!!

    ha en fiiin kveld
    klem beate

    SvarSlett
  8. Ååå for et nydelig kjøkken, og for en lekker peis!!
    Ja, tulipaner er våren:)
    Ønsker deg en fin kveld,klem Hanne

    SvarSlett
  9. Hei Linda…
    Så utrolig flott rommet til jenta di ble – og spennende å følge med på hvordan gutterommet blir… Et fantastisk koselig kjøkken du har – vakre bilder av tulipaner og muffins – hørtes ut som en kjempe koselig dag dere har hatt… Åååå som jeg ønsker meg peis på kjøkkenet *sukk*… det er bare så koselig!!! Gratulerer med awardene…ja, det er koselig å bli satt pris på ♥ ønsker deg en fortsatt strålende kveld og helg… Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Kjøkkenet ditt er bare så lekkert !!!
    Og så herlig med peis da.. Kjempekoselig !!

    Ha en fin kveld
    Klem,Kari

    SvarSlett
  11. Herlig stemning hos deg Linda!
    Skjønner du har nok å henge fingrene i om dagen du også .-).
    Prinsesserommet ble nydelig. Gleder meg til å se det andre ferdig også.

    Klem

    SvarSlett
  12. Veldig fine bilder av kjøkkenet ditt.
    Det er sikkert herlig med peis på kjøkkenet på kalde dager!
    Flott bakst også.
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  13. Du har et nydelig kjøkken, Linda!

    Deilig med slike kosedager med barna. Nyte tiden med hverandre. Viktige øyeblikk, synes jeg. ♥

    Her har innkjøp av ny sofa til musikk- og tv-stuen stått på dagsplanen og nå en stille kveld med god mat og GP med minstefrøken.

    Ønsker deg en deilig lørdagskveld!

    God klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  14. Koselig du likte skjerfet du fikk,jeg må inrømme at jeg har det i 3 farver selv og bruker det vær dag!!!
    Du har et lekkert kjøkken,peis hadde vært noe det ja!!!
    Flotte bilder har du tatt også...
    Ønsker deg en koselig lørdagskveld!!
    Stoooor klæm linda

    SvarSlett
  15. Kjempefine bilder av kjøkkenet:)
    Ønsker deg ei god helg
    Klem Nina

    SvarSlett
  16. Sukk og stønn,peis på kjøkkenet...DIN HELDIGGRIS.....nå ble jeg ikke bare litt misunnelig,men kjempe misunnelig...jeg vil også ha;) Nydelig kjøkken......heldige deg:)

    Søte♥muffins dere har laget...jeg synes det er stas med prinsessemuffins selv jeg...mulig jeg ikke blir helt voksen på den fronten;)

    Vakre blomster, tullipaner skal man ikke undervurdere...vakre blomster til en like vakker sum♥ koster ikke skjorta og det liker vi:)

    Fortsatt god helg kjære deg..klemmer fra Monja

    SvarSlett
  17. Såååå herleg med slike dagar:)Å vere ilag med barna er det aller beste i verda<3
    Kjøkenet ditt er nydeleg:)Og vakre bilder:)
    Tusen takk for gode ord<3
    Kos dokke masse resten av helga<3
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  18. Koselig kjøkken du har,deilig med peis i det rommet. kjempe glad i tulipaner jeg også. En fortsatt fin lørdags kveld til deg også.
    Klem Anita

    SvarSlett
  19. Så koselig og flotte stemningsbilder fra kjøkkenet ditt. Tulipaner er absolutt favoritten her i heimen også:)
    Ha en fin fin søndag!
    klem
    Nina

    SvarSlett
  20. Så fint hos deg Linda!!
    Nydelig med hvite tulipaner !! Her er det hvitt så det holder utenfor......sikkert kommet 15 cm nysnø!! Så her fortsetter vinteren....
    ha en fin søndag :o)

    SvarSlett
  21. For noen flotte bildet fra kjøkkenet ditt, skjønner godt at du trives der.
    ha en fin søndag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  22. Hos deg er det bare gjennomført lekkert:) Fine bilder:) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  23. Å så koselig med peis på kjøkkenet!! Tulipaner er en favoritt her i huset også, får meg til å tenke på våren...
    Og muffinsene så jammen gode ut!
    Ha en fin søndag!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  24. Nydelige bilder fra et nydelig kjøkken. Utrolig flott med peis på kjøkkenet - det var lekkert. Skjønner godt at dere koser dere på det flotte kjøkkenet. Hos oss er også mannen flinkest med malingen. Jeg fordrar ikke å male og finner på mange unnskyldninger for å slippe unna. Fint påskudd å lage prinsessemuffins istedenfor å male.

    Ha en fin søndag - klem fra Jannicke

    SvarSlett
  25. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Peis på kjøkkenet er virkelig min store drøm!! :):) Det står høyt på listen over ting jeg skal ha i mitt neste hjem ;)
    Muffinsene ser kjempegode ut! Håper du har en herlig søndag! klemmer

    SvarSlett
  26. Nydelig kjøkken du har,.. flotte bilder ..og jeg er enig at tulipaner er vakkert...

    klem Kerstin

    SvarSlett
  27. Nydelig kjøkken!Høres deilig ut med fyr i peisen og prinsessemuffins;-)Her hos oss har det vært montering av garderobeskaper på høyt plan i helga.Jeg nyter tanken på å få bedre plass til klær,duker og sengetøy!Ha en flott uke,hilsen Mona

    SvarSlett
  28. Høres ut som en perfekt lørdag! :)

    SvarSlett
  29. Flotte bilder, ser ut som om dere har det veldig koselig på kjøkkenet. Likte spesielt godt peisen på kjøkkenet - må være toppen av lykke:) Håper helga har vært like flott som bildene dine. Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  30. Virkelig flott kjøkken dere har. Tulipaner er så vårlig og nydelig! Ønsker deg en flott 1.februar. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  31. nydelige bilder...fint det er hos dere.:-) Huset minner om vårt..fra front og siden..men ikke baksiden..deres er nok større der.:-) Fin header du har laget nå.:-)

    Uff nei..ikke noe mer campingovernatting før det er varmere tider...vedlig kos der om sommeren...avslappet og nesten alltid fint vær.:-)

    Kos deg den første dagen i februar..endelig har vi kverket januar...:.) Klem Gry

    SvarSlett
  32. Nydelig stemning på kjøkkenet ditt!

    Ha en fin uke!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  33. utrolig fint kjøkken. Er veldig koselig med peis på kjøkkenet.

    Ha en fin dag

    Klem Anette

    SvarSlett
  34. Ja takk, skulle gjerne hatt det kjøkkenet!!

    Klem

    SvarSlett
  35. Bare å stjele ideer, derfor jeg lager liste for offentligheten. For jeg gjør det jo ikke for å skryte av alt det sunne vi spiser. *ler*

    Dagens er faktisk VELDIG godt, og enkelt! Jeg bruker ikke pakker av fløtegrat.poteter da, lager fra bunnen, men det går fort det også (oppskrift til den er i et annet middagsinnlegg, funnet i Foreldre og Barn).

    Håper dere får en flott uke! :)

    Vibeke ♥

    SvarSlett
  36. God morgen.:-)) Takk for hyggelig kommentar, og ja de er hjemmelagde møblene...Om du går inn på "handymann" på etiketter på bloggen min, ser du hvordan skapet er laget.

    Kos deg i helgen du også.:-) I morgen kommer solen og bare et par kalde...gleder meg vilt..:)

    Klem Gry

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails