torsdag 26. februar 2009

Den berømte lenestolen på kjøkkenet.....:)

Kjøkkenet er et naturlig samlingsted i de aller fleste hjem, og særlig kanskje i barnefamilier. Her lages det mat og ungene gjør sine lekser ved kjøkkenbordet. Skrivepult på eget rom er fullstendig overvurdert, i alle fall når det gjelder mine barn. INGEN av dem har noen gang gjort leksene sine på rommet, nei de må selvsagt ha med seg det som skjer ellers i huset også :) I tilegg har vi både tv og peis på kjøkkenet. Det er faktisk veldig koselig med laaange frokoster på søndagene i vinterhalvåret, med fyr i peisen og vintersport på tv:)
Det som imidlertid har vært et tema her hjemme hos oss, er at vi tidligere har hatt en (kun en!) lenestol i motsatt hjørne av der tv'en henger, og den var selvsagt alltid opptatt. Det var alltid noen som fant seg godt til rette der, og fulgte med på et eller annet tv-program.
Men husfrua selv, altså jeg, synes at det ble trangt, og har fjernet stolen en periode.Jeg synes at det så rotete ut, og jeg likte det interiørmessig mye bedre uten den berømte stolen! Jeg har da måttet finne meg i masse klaging og syting angående den forsvunnende stolen!
.......og til slutt orker ikke en stakkars husfrue alt maset, og har da til slutt innsett nederlaget :(
Stolen er tilbake (!), og alle er strålende fornøyde!! Bortsett fra meg kanskje, som faktisk allerede har tatt meg selv i å sitte og henge i den berømte kjøkkenstolen, hehe!!
Det skal visst ikke være så lett?!?

Ha en fin kveld alle :)

12 kommentarer:

  1. Så koselig kjøkken du har. Fine gardiner. Likte også lenestolen jeg. ;-)

    Vivian :-)

    SvarSlett
  2. Tror jeg har sagt det før, men kan aldri si det for mye ;)
    Du hr et helt nyydelig og lekkert kjøkken :))
    Gardinene er bare såå flotte....

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Lekkert kjøkken:)

    SvarSlett
  4. Behold stolen på kjøkkenet du, vi har alle godt av noen pauser innimellom! :) Fin dag til deg!

    SvarSlett
  5. Godt med en god stol på kjøkkenet, så lenge der er plass til den:))
    Du har jo ett svært koselig kjøkken, og da er du vel der en del og??
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  6. Det var en flott kjøkken du hadde og stolen kan du bare beholde der.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  7. heia...
    så fint det var hos deg,- og FOR et herlig hus der har...
    klem og god helg!!


    magny

    SvarSlett
  8. Heisann!
    De vet hvordan de vil ha det de andre i huset også, selvom det iallefall her sies at de ikke bryr seg! Men så deilig da å kunne sitte her å slappe av! Tror vi måtte hatt et kølapp system her ellers er det fare for at noen hadde okupert den *hi-hi*

    Ja den butikken er virkelig verdt et besøk altså, jeg er overbegeistret *smile*

    Ønsker deg en super helg!
    Klem fra livy

    SvarSlett
  9. He he...
    Jeg har hatt en slik stol fra Ikea og vet at den er herlig å sitte i, så skjønner godt at dem måtte på plass igjen!!!
    Ha en super helg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Så utrolig koselig det er hos deg!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  11. HI hi, skjønner hav du mener! Men må si at kjøkenet ditt ser alldeles strøkent ut uansett! Hva skrivepulter på egen rom angår, ikke i bruk her i huset heller..:-)
    God helg, klem fra Anette

    SvarSlett
  12. ...så trivelig at du fant bloggen min..så fiiin din var..lekkert over alt...ha ei super helg.. ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails