mandag 23. februar 2009

Mitt drømmehus!!

Jeg bor i et forholdsvis nytt og fint hus, men allikvel drømmer jeg om å bygge hus en gang til :) Du MÅ bygge hus tre ganger før du er helt fornøyd sies det jo :) Og vi har bygd hus to ganger tidligere, så jeg regner med at jeg også må ha dette prosjektet i havn før jeg da er helt fornøyd! Eller kanskje man aldri blir helt fornøyd?? Vanskelig å si :)
Noen som har bygd tre ganger??
Vel, her er i alle fall huset som jeg skulle bygd hvis den rette tomten kom dalende ned fra himmelen, hihi!! Det er lov å drømme litt vel??
Ha en strålende dag!!

1 kommentar:

  1. jeg har pusset opp hele greia en gang, bygget ut til dobbel størrelse en gang og har planer om å bygge drømmehuset neste gang .. betyr det at jeg kanskje blir helt fornøyd neste gang ??

    hvor har du funnet disse hustegningene ??

    Svar gjerne på en kommentar hos: gullanmine.blogg.no slik at jeg får det med meg ^^

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails