søndag 22. februar 2009

Forvandlingen er i gang :)

Vel, det er kanskje ikke den helt store forvandlingen, men to mørkebrune kommoder har i alle fatt en aldri så liten "makeover" og framstår nå som hvimalte "nye" møbler :)
Gangen, som er stedet der de er plassert, ble i sin helhet mye lysere også, så husfrua er veldig fornøyd :) Dessuten så har jeg stått for all malingen selv, uten å bry "herren i huset", så jeg er litt fornøyd med det også! Ikke så mye som skal til for å gjøre meg fornøyd altså :) Den andre kommoden er ikke helt ferdig, så jeg får vise den fram i morgen!


Ellers så er det jo fastelaven i dag, så jeg har selvsagt bakt fastelavensboller ( Det er forresten langt fra en selvfølge, for jeg er vanligvis ganske treg når det gjelder baking, hehe )

Ha en fortsatt fin fastelaven alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig at du ville følge bloggen min! :-) Fin blogg du og har!! Ønsker deg en fin søndagskveld og uke! Klem-Mia

    SvarSlett
  2. Kommoden var lekker, men det var resten av bloggen din og.
    Flott hytte,
    Jeg lenker deg, så jeg vil gjerne titte inn her igjen.

    SvarSlett
  3. Wow så utrolig lekkert du har det.
    Jeg kommer gjerne på besøk flere ganger .)
    Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg.

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei!!
    Takk for hilsen hos meg:o)
    tror ikke jeg har vært her hos deg før....alltid kjekt å bli "kjent" med nye:o)
    Så fint hos deg!!
    Jeg maler også selv....det er best slik:o)
    synest også det er deilig med hvitt etter at jeg har vært gjennom både furu og mørkbrun periode:o)
    det var jammen litt av en forandring på kjøkkenet ditt!!
    Så stilig og så mye lettere enn å skifte kjøkken!!
    Ja og ikke minst billigere:o)

    Ha en fin kveld og takk for titten:o)

    SvarSlett
  5. Kommoden vart fin:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails