torsdag 5. februar 2009

Vinter og snø...

Det er ikke så ofte at det er skikkelig vinter her i disse traktene, så når jeg var ute på tur med "lille vovven" i dag, så passet jeg på å få tatt noen bilder :)
I skogen var det skikkelig "trollsk" stemning, men jeg synes ikke at jeg fikk fanget opp det så bra på bildene.
Vi hadde i alle fall en deilig tur langt inne i de "dypeste skoger" :)

Her er først et bilde av huset:
Og her har vi et bilde av "lille vovven" En ganske stor dobermann, men verdens snilleste :)

Her ser vi et vakkert hus med en vakker beliggenhet ( Ikke vårt )

Og her ser vi et bilde fra de "dypeste skoger" Utrolig vakkert når det er vinterkledd :)
Ha en fortsatt flott dag :)

2 kommentarer:

  1. Heisann! Så vakkre bilder du viser! Deilig med snø synes jeg:-) Dere har et utrolig fint hus, helt min stil:-)

    Vakker "liten" hund også:-)

    Ønsker deg en fin torsdag!
    Klem fra Livy

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails