onsdag 4. mars 2009

Stor lita frøken :)

Det er ingen hemlighet at jeg liker rosa!
Når mine to første barn da var gutter, så fikk jeg liksom ikke utfoldet meg helt innenfor den rosa verdenen! Først 7 år etter siste lille guttepjokk, kom min etterlengtete prinsesse ( De små prinsene var akkurat like etterlengtet de også, bare så det er sagt!)
Men uansett, så var det i hvert fall slik at jeg synes at en helt ny, lyserosa verden hadde åpnet seg for meg :) Og egentlig så har jeg vel nesten levd i en sånn lyserosa boble "ever since" Datteren min stakkars, har vel omtrent aldri hatt annet enn rosa klær :)Nå har datteren min blitt 7 år, og en liten anelse preget av at hun har større brødre :) Nå skal hun nemmelig være kuuul!! (Sukk, lille prinsessa til mamman sin! )I dag har vi i alle fall vært ute og kjøpt noen kule klær til lille frøkna, som selv synes at hun begynner å bli stor :)Jeg må jo innrømme at hun faktisk er litt kul (!) også da, kledd i Donna Karen New York fra topp til tå :)



Ha en "kul" onsdag folkens :)

6 kommentarer:

  1. For ei nydelig og kul datter du har :))
    Herlig ...:)
    Jeg er stebestemor til ei på samme alder og hun er og veldig opptatt av at alt skal være kult hehe... Begynner å bli barnslig med rosa, nå er det sort, grått og hvitt som gjelder ;)
    Unger er bare herlige :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Så nydelig hun er. De er morsomme disse 7 åringene du, vet akkurat hvordan de vil ha det.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Så nydelig datter du har...og veldig kul. De vil desverre ikke gå i rosa bestandig men skjønne er de uansett.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Så søt hun er!! Og selvfølgelig kul!! Fin blogg du har, og takk for hilsen hos meg! Ha en fin helg! Klem-Mia

    SvarSlett
  5. For en nydelig datter du har:)
    Virker som en bestemt ung dame:)
    Ha ei nydelig helg,klem:)

    SvarSlett
  6. Ja er det ikke litt trist når det siste avkommet også plutselig er blitt så stor.Jeg har også ei frøken på 6 år,som er veldig ferdig med rosa.Skal helst ha noe kuult tøy,for det har de andre på skolen.
    Vi må nok bare gi oss og la små prinsessene få lov til å bestemme selv.God helg

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails