tirsdag 24. mars 2009

Ting ordner seg :)

Ja, da faller tingene litt på plass her igjen :) Heldigvis! Det er så slitsomt når ting ikke fungerer!
Kjølehjørnet er nå montert på plass. Nytt og fint, litt mer moderne design og helt fullstendig stillegående! Det er virkelig uvant, det gamle var jo rene "treskeverket" i forhold! Så nå er det stille og rolig på kjøkkenet, helt nydelig! I tillegg så er plassen i det nye skapet utnyttet mye bedre, og temperaturen betraktelig lavere. Jeg er veldig fornøyd :)
Ellers så har mannen min fått liv i laptopen min igjen, men den lader ikke, så jeg fikk beskjed fra leverandør om å bare bruke den så lenge det går. Ikke noe vits i å reparere den. Men jeg har i alle fall fått lagret alt av viktig innhold over på en ekstern harddisk, dermed mister jeg det ikke. Fornøyd med det også :)
I dag fikk jeg i tillegg de vakre Maileg påskeeggene som jeg bestillte for en liten stund siden, de er bare såå søte, og dermed er det enda en ting å være riktig så glad for:)

Mannen min skal ut å reise, så jeg kjørte han til flybussen nå på ettermiddagen. Han skal til Kina, og kanskje får jeg overtalt han til å gjøre litt shopping for en stakkars gressenke også!? Hehe! Masse fint og billig å få kjøpt i Kina! Jeg fikk uansett hastet meg til en liten tur innom Kremmerhuset når jeg først var på farten, og hjem med meg vanket det morsomt, gult påskeservice med polkadotter. Veldig koselig! Det blir nok fint å innta påskefrokoster med :)




Vel, dette blir nok en hektisk uke for meg, alene med tre unger og en hund! Men vi satser på at ting fortsetter å gå på skinner :)
Ha en fortsatt fin uke alle sammen!
Klem

5 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar!
    Så fint å få tilbakemelding om at det ikke bare er interiør som intr. dere som leser;-)

    Så fint servise du har kjøpt da! Herlig med farger :-D Rart at påsken nærmer seg, den er jo så sein, men koselig blir det!

    Ha en fin uke du også! Klem Jorid

    SvarSlett
  2. Hei Linda;)
    For en flott blogg du har. Koselig header!
    Kjedelig når laptopen begynner å ta kvelden, jeg har brent meg før:( så nå prøver jeg å lagre det meste på ekstern harddisk - Det er bare til å vende seg til det, først som sist.

    Hos deg kan bare påsken komme ser jeg;) Veldig koselig servise, og påske-eggene er bare helt dåne lekre...hvor har du bestil dem? Fikk akutt behov for sånne jeg også...hehe!
    Håper du har full sol og fine dager du, også!

    smil fra Torunn

    SvarSlett
  3. Så bra at alt har ordnet seg!!
    Kjempe fint det servise du har kjøpt - koselig å ha ett eget til bruk i påsken. Det skulle jeg gjerne hatt :)

    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  4. Hei du!
    Der ser du...alt ordner seg for snille piker!
    Herlige egg og nydelig servise!!
    Lykke til som gressenke og "alene-mor"
    En god kveld ønskes deg!

    SvarSlett
  5. Så godt at det ordnet seg da. Både med kjølehjørne, og enn så lange med laptopen.
    De maileg eggene er såååååå lekre, tror jeg må ut å kjøpe neon slike jeg også altså, selv om jeg alldri har brukt å pynte noe særlig til påske.
    Det guke serviset har jeg også kikket på kjempe søtt. Moro med noe nytt:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails