søndag 18. oktober 2009

Koselig award :)

Jeg har vært så heldig å få denne koselige awarden fra jenta med bloggen "A brighter day" :)
Veldig hyggelig synes jeg, og jeg er selvsagt både stolt og glad:) Ta en titt innom hennes blogg, den er virkelig nydelig!Og ellers har det vært full fart for oss denne søndagen:) Lillemor har vært på svømmestevne, og hun var sååååå flink:) Mamma'n er selvsagt også helt upartisk:)

Tusen takk for mange og konstruktive forslag under mitt forrige innlegg!! Jeg går fortsatt og lurer, men enn så lenge så trives jeg faktisk uten gardiner:) Ikke umulig at jeg ombestemmer meg, men akkurat nå er det fortsatt gardinløst:)

Ha en fortsatt fin søndagskveld alle sammen:)
Klem Linda

13 kommentarer:

  1. Gratulerer med awarden'en! Vel fortjent :) Er jo så koselig å bli satt pris på! Ha en fin dag. Klem fra Elin

    SvarSlett
  2. Gratulerer:)

    Ha en fin kveld
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Gratulerer så masse med bloggepris! Som ny blogger har jeg ikke helt forstått hvordan dette med utmerkelser fungerer, men det er sikkert morsomt å få en oppmuntring når man blogger.
    Du har en veldig flott side med mange gode og inspirerende bilder. Legger meg gjerne til som følger hos deg.
    Jeg blir veldig glad for besøk hos meg også.
    Ha en deilig kveld!
    Hilsen Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Gratulerer med awarden :)

    Ønsker deg en fin start på uken. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med flott award...
    og gratulerer med dattara og svømmestevnet...Så klart et morshjerte smelter når barna er flinke...


    Ønsker deg en fin uke...
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Hipp hurra,og gratulerer....den er vel fortjent, du har en nyyyyydelig blogg...og så fint du trives med gardinfrie vinduer....dem var jo utrolig flotte uten;)klemmer

    SvarSlett
  7. Grattis!!!!
    Det med gardiner så vanskelig synest jeg.....og for en nydelig stue du har!!
    så fint med alle de vinduene her!!

    ha en fin dag og ny uke:o)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med award, vel fortjent. Gratulerer så mye til datteren på svømmestevne også. Vi mødre er vel aldri partiske vel? ;)

    Ha en flott uke, klem :)

    SvarSlett
  9. GRATTIS FRUE. VEL FORTJENT. Så skjønne bilder du tar. Jeg har slettet min følgerliste, da jeg opplevde noe rart i går. Ble igrunn litt forskrekket, da det plutselig dukket opp en svart mann på følgerlista mi fra USA. Har ingen aning hvorfor han la seg til meg og han var ikke knyttet til noe som helst av interiørting. Uff, man tenker så mange tanker. Skal jeg fortsette???skal jeg ikke??? Ha en go kveld frue. STOR KLEM

    SvarSlett
  10. ÅÅ så heldig du var, det fortjente du:-) Ha en super dag videre..klem Stine

    SvarSlett
  11. Gratulere med awarden, den var vel fortjent:)
    Koselig vinduinnlegg lengre nede:)
    Er spent på hva du gjør:)
    Jeg har noe lignende i min stue, og jeg har en gardine på hver side, syns det er nok for jeg vil ha inn mest mulig lys...
    Ønsker deg en fin høstuke,klem Hanne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails