fredag 23. oktober 2009

.....verdensmester til å perle...:)

"Mamma.... jeg burde jo egentlig vært verdensmester til å perle?!"
Det sa min 7-åring til meg, da hun kom for å vise meg bildet hun hadde laget av perler i dag:) Tydelig fornøyd med seg selv og sin egen prestasjon:)

"Klart det jenta mi! Det burde du jo egentlig ha vært, så fint som det bildet er!!"

Vi kan vel ikke annet enn å la oss sjarmere av slike vakre og oppriktige utspill fra våre små håpefulle?!

Og med det ønsker jeg dere alle en flott helg!

Klem Linda

21 kommentarer:

  1. Vet du, det der var faktisk veldig bra!! Hils 7 åringen og si at hun er superflink! :)
    Her har det bare vært en skikkelig slaraffendag, og nå er det vel på tide å finne frem støvsuger, ordne med litt tøyvask og sette pizzadeig. Bare synd jeg blir så daff av å daffe ;)

    Ønsker deg en god helg!!

    klem

    SvarSlett
  2. Ja,
    dette var imponerende!!

    God helg til både deg og din perleflittige datter :o)
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Ja, verdensmester er hun helt sikkert:)
    Søtt bilde til mor og far:)
    Ønsker deg en nydelig helg,klem Hanne

    SvarSlett
  4. Kjempeflott perlebilde:)

    God helg

    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Ååå, så søtt. Og klart hun skulle vært verdensmester :) Kjempeflink! Ha ei riktig god helg :) Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig perling:-)Man må ha litt av en tålmodighet for å komme seg gjennom det prosjektet der....Gøy at barne har interesse for kreative ting!Hilsen Mona

    SvarSlett
  7. Så koselig! Det var jo et veldig sjarmerende bilde da. Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  8. Hei hei! Takk for hyggelig kommentar hos meg :) Så koselig blogg du har, og jeg må jo si at det ser ut som datteren din muligens kan være verdensmester i perling ja, hihi... Husker jeg elsket å holde på med dette selv da jeg var liten, kunne sitte i timesvis :) Ønsker deg en herlig helg! Synnøve :)

    SvarSlett
  9. For en super overraskelse du må ha fått der! :)
    En god helg til deg også!

    SvarSlett
  10. Klart hun er verdensmester:D I hvertfall med å smelte hjertene til oss! Kjempe flink har hun vært. Og det er imponerende med tanke på at hun kun bare er 7 år. Men hun har vel arvet etter sin mor sansen for detaljer;) Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  11. Så flink hun er! Herlig liten verdensmester, synes det er fantastisk når ungene sier slikt!
    Ha en fin lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei :) Så flott et utsagn og så flott et bilde! Virkelig flink hun hadde vært
    Ønsker deg en fin søndag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  13. Hei :)

    Ja det skjønner jeg godt at hun synes. Kjempe fint var det :)
    Takk for hyggelig hilsen hos meg.
    Håper du får en fin søndag.
    klem C

    SvarSlett
  14. du har en utfordring på bloggen min.
    klem

    SvarSlett
  15. Fantastisk kommentar!

    De er altså bare til å spise opp. Overmot og totalt blottet for selvkritikk. En egenskap som på merkelig vis blir lite sjarmerende etterhvert som man blir voksen, men hos barn er det rett og slett bedårende!

    Og så var jo perleriet fint også, så hun er virkelig en mester!

    HA ei skjønn uke, kjære du!
    Klem Tove

    SvarSlett
  16. Her tror jeg det er noen som trenger et sånt perlesett fra Panduro som man kan perle fotografier med til jul, ja!

    SvarSlett
  17. Så koselig! Det ligger mye jobb bak det bildet der :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  18. Så flott, koselig med barn som lager gaver til oss! Klem fra Elin

    SvarSlett
  19. Nydelig bilde, veldig imponerende bilde laget av en jente på 7 år!!! Det er så herlig når barna snakker rett fra hjertet, og det kommer frem hvor stolte de er av seg selv:) Utrolig sjarmerende:)))
    Klem Anita

    SvarSlett
  20. synes hun er kjempe flink...tror aldri jeg har vært så flink til å perle,så skjønner du er stolt:)fortsatt god uke til deg og dine øsnkes fra Monja:)

    SvarSlett
  21. Tenkte jeg bare ville stikke innom alle følger`ne mine idag, og ønske en riktig fin onsdag! Her har vi sol og deilig høstvær, det håper jeg du har også:)
    Masse hilsen Villa Luftslottet - som er på sin lille følgerferd;)

    Det var jo kjempefint:)
    Ja, det må hun jo få rett i: en riktig perlemester:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails